Mô tả công việc
- Develop and execute digital marketing campaigns across various platforms, including social media, email, and search engines.
- Analyze and measure the effectiveness of campaigns and adjust strategies as needed.
- Create and maintain digital marketing calendars and schedules.
- Collaborate with internal teams and external partners to ensure consistent messaging and branding.
- Manage and maintain website content and optimize for SEO.
- Create and manage email marketing campaigns, including list segmentation and A/B testing.
- Monitor and report on website and campaign analytics using tools such as Google Analytics.
- Stay up-to-date with the latest trends and technologies in digital marketing.
- Manage and maintain social media accounts, including creating content and community management.
- Research and identify opportunities for growth and improvement in digital marketing efforts.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary, depending on the ability.
- Provide insurance policy according to the law (including health insurance, social insurance and unemployment insurance).
- Provide 24/24 accident insurance during the whole contract period with the hotel.
- Provide meals, parking lot, uniform and laundry service.
- Experience professional training and development.
Yêu cầu công việc
- Good communication in English.
- Proven work experience in a similar role in the hospitality industry.
- Proactive, detail-oriented, careful, confidential and compliant.
- Office administrative skills.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
- Application letter
- Related training certificates
- Please contact: 028.3823.6688 ext 1218/ 1251/ 1252 (Human Resources Department)
Tập đoàn Sơn Hà Xanh là một trong những doanh nghiệp đa lĩnh vực hàng đầu tại Việt Nam với tiền thân là Doanh nghiệp tư nhân Vân Sơn được thành lập vào tháng 3/2001. Đến năm 2008, doanh nghiệp chuyển đổi mô hình trở thành Công ty Cổ phần Toàn Thắng. Ngày 18 tháng 5 năm 2021, Toàn Thắng phát triển lên mô hình tập đoàn và chính thức lấy tên là “Tập đoàn Sơn Hà Xanh”. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, đây chính là thời điểm đánh dấu sự chuyển mình của Tập đoàn Sơn Hà Xanh để vươn tới sứ mệnh, tầm nhìn và giá trị mới.
Có thể nói trong suốt những năm qua, các sản phẩm mang thương hiệu của Tập đoàn Sơn Hà Xanh đã dần trở nên quen thuộc với các gia đình Việt. Việc đặt nền móng trong việc ứng dụng giải pháp công nghệ xanh và năng lượng tái tạo vào các sản phẩm – dịch vụ không chỉ là mục tiêu mà còn là trách nhiệm và khát vọng của một thương hiệu được người Việt tin tưởng trong suốt 20 năm qua. Hơn hết đó còn là hành động để cái tên “Sơn Hà Xanh” vươn lên khẳng định tên tuổi trong dòng chảy thị trường.