Mô tả công việc
- Organizes and controls the day to day running of the reception desk
- Ensuring consistent product and service delivery with a high level of client care.
- Handles all guest inquiries in a courteous and efficient manner.
- Ability of building & maintaining guest relationship.
- Promotes the desired work culture around the six core values of Caravelle Touches: Guest First, Warmth, Harmony, Respect, Integrity and Kaizen of the Caravelle Saigon
Quyền lợi được hưởng
- Attractive service fee bonus (about 3.5 million - 5.5 million/month)
- Support 2 meals during the working shift
- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance
- Leave 15 days/year, public holidays x 300%
- Work 8h/day shift, 6 days off monthly
- Join the most Iconic Luxury Hotel in Saigon
- Be part of a Dynamic Team
- Amazing Guests Experience
Yêu cầu công việc
- University or College graduation with major in Hospitality management
- Minimum 1 years with relevant experiences in 4 or 5 star hotels
- Fluent in English communication
- Flexibility and be able to work under pressure.
- Positive attitude and mindset of hospitality
- Customer service skills
Yêu cầu hồ sơ
Phone number : 028 3823 4999 Ext 27601- Ms Tuyet
Address: 19 - 23 Lam Son Square, Ben Nghe Ward, District 1, HCM City
Công ty cổ phần Thành Đô tại Hà Nội chuyên:
- Tư vấn lắp đặt, xây dựng siêu thị
- Lắp đặt trang thiết bị siêu thị
- Đào tạo chuyển giao công nghệ
- Cung cấp phần mềm quản lý và bán hàng
- Cung ứng hàng hóa cho siêu thị và cửa hàng bán lẻ
- Chuyên phân phối hàng tiêu dùng
- Cung cấp phần mềm họp trực tuyến