Mô tả công việc
Financial accounting / Payable accounting
2. Key responsibilities and accountabilities:
2.1. Receive and check the accuracy and legality of the invoice following the
requirements from the regulation and internal policy.
• Make sure that the company name, tax code, and company address of each
invoice are corrected
• Check the description in invoices, the VAT tax rate to match the nature of the
transaction, be legal and deductible
• Contact the supplier for the illegal invoice, and follow up until receiving the
accurate invoice
• Make sure that all invoices are recorded in the Tax system of the Government
• Verify the supplier to avoid processing the invoice for block suppliers from the
tax department.
2.2. Collect the supporting document and follow up with the end-user to get the full set
of supporting documents. Ensure that all supporting documents follow company
policy and tax regulations. They should be accurate and clearly describe the
nature of the invoice.
2.3. Prepare the direct posting form (provide the account number and cost center) for
non-PO transaction
2.4. Prepare the documents to support weekly payment to the supplier on time and
accurately
2.5. Work with the Share Service Center team (Colombo - Sri Lanka) to make sure cost
properly and accurately classification
2.6. Review GRIR, track GRIR report, and work with the Procurement team and end
user to collect invoices
2.7. Prepare monthly VAT report.
2.8. Call vendors to verify the change/new creation of the vendor master for Internal
Audit purposes
2.9. Filing AP documents and contracts
2.10.Support to work with External Audit & Tax Audit to ensure a smooth audit.
2.11.Assist in implementing appropriate processes and guidelines to ensure compliance
with IFRS, and VAS requirements.
2.12.Other tasks and responsibilities as assigned
2.13.Adhere to Company quality systems
2.14.Adhere to Company Safety Rules
Yêu cầu công việc
- Prefer 1 year of experience in Accounting or Financial
- Skills: Analytical, Organizing & planning, Multi-tasking
- Intermediate communication in English (verbal and written)
- Proficient in Microsoft Office Word and Excel, SAP
- Eager to get the job done, exceeding expectations
- Strong work ethic: High integrity and honesty
Quyền lợi được hưởng
Attractive C&B package
Đào tạo
Career advance opportunity
Xe đưa đón
Shuttle bus provided from HCMC to Binh Duong
SixDO là thương hiệu thời trang do NTK Đỗ Mạnh Cường sáng lập. Tên gọi của thương hiệu bắt nguồn từ việc anh nhận nuôi 6 con nuôi, đều được mang họ Đỗ. Thương hiệu vừa mang tâm huyết của NTK Đỗ Mạnh Cường vừa thể hiện sự gắn kết của tình thân. SixDO là nơi phái đẹp có thể tìm thấy sự đa dạng trong phong cách. Thông qua đây, NTK Đỗ Mạnh Cường cũng đưa ra những xu hướng mới giúp phái đẹp có nhiều lựa chọn hơn. Với nhóm khách hàng trẻ, thương hiệu giúp tôn lên sự năng động, trẻ trung, quyến rũ nhưng vẫn giữ tinh thần đơn giản, thanh lịch và sang trọng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia bảo hiểm xã hội đầy đủ
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuiding hằng năm.
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Năm 2017, để kỷ niệm 10 năm trong nghề Đỗ Mạnh Cường thực hiện show diễn "The Muse 2" được đầu tư lớn kể câu chuyện về những "nàng thơ" gắn bó với anh trong thời gian qua.Ngày 26 tháng 5 năm 2018, Đỗ Mạnh Cường tổ chức show diễn giới thiệu bộ sưu tập Xuân - Hè được thực hiện tại HUẾ Cuối năm 2018, Đỗ Mạnh Cường thực hiện buổi trình diễn thời trang mang chủ đề "Mix & Match" giới thiệu 100 mẫu thiết kế mới nhất của mình qua phần trình diễn của 100 người mẫu.Năm 2019, tại nhà hát Opearadiễn ra show thời trang Xuân – Hè của Đỗ Mạnh Cường. Trong show có 25 người mẫu lựa chọn tại ÚCvà 25 người mẫu Việt Nam sang trình diễn. Năm 2020, Đỗ Mạnh Cường thành lập thương hiệu thời trang thứ hai "SIXDO" dựa trên việc anh nhận nuôi 6 đứa trẻ. Anh mong muốn thương hiệu thời trang này ra đời không chỉ phục vụ cho nhu cầu làm đẹp, mà còn mang thông điệp lớn hơn về con người, tính nhân văn.
Mission
. SixDO là thương hiệu thời trang với mức giá phù hợp với đại đa số khách hàng phủ rộng toàn quốc nhưng vẫn đảm bảo được sự hài lòng của những khách hàng khó tính nhất. Bởi chất lượng là yếu tố tiên quyết, quyết định sự thành công của một thương hiệu. SixDO luôn đề cao phương châm này. NTK Đỗ Mạnh Cường khát vọng xây dựng SixDO trở thành thương hiệu thời trang mang tầm vóc là thương hiệu Quốc gia, phủ rộng tất cả thành phố trên toàn quốc. Mục tiêu sánh ngang các thương hiệu quốc tế tại khu vực và thế giới.