Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
· Communicate with the customer (factory / manufacturer; trader; buyer, etc.) to receive, handle inspection activities (booking information, quotation, customer feedback, etc.) in accordance with the procedures and requirements specified by TÜV Rheinland and / or customers.
· Prepare the required documents, monitor projects planning, preparation, implementing and approving status.
· Communicate and coordinate with internal/ external parties to assure the projects are planned, prepared and conducted timely and smoothly in compliance with all applicable requirements.
Complete project handling (quotation, order, planning / scheduling, closing, invoice) via TÜV Rheinland systems and tools or clients’ systems if required.
Yêu Cầu Công Việc
· At least 01 year experience in administrative / coordination role and/or projects-related role.
· Experience at working both independently and in a team-oriented, collaborative environment is essential and dealing with high position people.
· Basic knowledge of ISO requirements procedures.
· Good command of both spoken and written English, MS office.
· Good communication, negotiation and customer service skills.
· Good time and project management skills.
· Good problem solving, statistic and analytical skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Sundo Foods là công ty tiên phong trong lĩnh vực bánh tươi cao cấp & thực phẩm phổ thông. Với triết lý "Vị ngon tạo phong cách" chúng tôi hướng đến việc cung cấp dãy các sản phẩm thơm ngon, độc đáo với các dịch vụ tốt nhất cho người tiêu dùng.
Sundo Foods hiện có trên 250 nhân viên bao gồm:
Hệ thống chuỗi bánh tươi Savouré Bakery tại TP.HCM
Nhà máy sản xuất bánh tại Bình Dương