Việc làm MY WAY

Cập nhật 27/06/2024 12:34
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THỰC PHẨM VÀ DỊCH VỤ MY WAY
[TAM SON] HN/ HCM - Senior Sales Executive (Cosmetics)
MY WAY
28 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/02/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The Sales Representative’s mission is to develop sales turnover in its territory. He/she is also in charge of providing support to the GM activities regarding sales and business development

1. Commercial support:

- Manage and develop client’s portfolio.

- Being proactive by offering innovative solutions to clients

- Development skills for the management of existing accounts

- Organization and follow-up of training (Mooc, training program, briefing etc.)

- Participation and organization of events and customer training (conventions, product launches, inaugurations, etc.).

- Feed and follow the CRM (Microsoft Dynamics) and follow the KPIs

- Prospecting missions: identifying potential clients

- Managing the entire sales process from securing a first meeting to signing contracts

- Customers Follow-up and prospect requests:

- Phone call support

- Sending documentation and information

- Preparation of quotations, follow-up of orders

- Processing, monitoring and analysis of orders from professional customers

- Follow-up of customer payments and reminders

2. After-sales services:

- Control the correct application of contractual commercial conditions

- Answering customer complaints

- Coordinate the follow-up actions to be implemented following the conclusions of the Quality department in the context of customer complaints

Yêu Cầu Công Việc

1. Core Competencies:

- Commercial mindset

- Result and customer oriented

- Strong competitive attitude

- Be responsible, trustworthy and hardworking

2. Skills:

- Problem solving skills

- Good communication skill

- Analytical skills

- Excellent interpersonal skills, rigor, sense of organization and proactive

- Hands on computer knowledge of MS office

3. Knowledge & Qualificaion

- College degree or higher.

- At least 2-5 years of experience in a similar position in retail chains.

- Know how to use accounting software, proficient in Excel and other Microsoft functions

Địa điểm làm việc

Hà Nội
Tòa nhà Lê Văn Hưu
Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 1, ngõ 163, phố Hoàng Ngân , Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

CÔNG TY CỔ PHẦN THỰC PHẨM VÀ DỊCH VỤ MY WAY được thành lập ngày 27 tháng 6 năm 2006 bởi những sáng lập viên hoạt động lâu năm trong lĩnh vực kinh doanh, điều hành ngành quản lý nhà hàng, khách sạn và giải trí. Cùng đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, sáng tạo và đam mê, Công ty cổ phần thực phẩm và dịch vụ My Way đã gặt hái được nhiều thành tựu trong quá trình hoạt động của mình, hiện nay Công ty đang quản lý và điều hành chuỗi nhà hàng mang thương hiệu My Way với các thương hiệu nổi bật: Khách sạn My Way Hotel, Nhà hàng Chợ Quê, Chuỗi My Way Café & Restaurant, My Way New Journey

Những nghề phổ biến tại MY WAY

Bạn làm việc tại MY WAY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MY WAY

MY WAY

Click để đánh giá