Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Survey market and competitors, look for potential customer
- Approach/ Visit Customer, collect information of volume, commodities, demands of transport, consulting suitable service for customer demands.
- Submit quotation: Check import/export regulation, Trucking Cost, Ocean Freight/ Air Freight. Connect/ Contact Oversea Agent to get Origin/ Destination Charges, Consider price for each potential customer accordingly.
- Follow up quotation, confirm quotation & make contract, transfer information to related Operation Department.
- Sale activities report as regulations.
Yêu Cầu Công Việc
- Candidate must possess Bachelor Degree of International Business/ Business Administration/ Foreign Trade/ Supply Chain Management/ Logistics or equivalent.
- 1-2 years experience in related field.
- Fluent communication in English (written and oral)
- Ability to work under pressure, high responsibility.
- Negotiation/Customers Orientation/Sales/Time Management Skills
- Working place: TP.HCM (Tan Binh District);
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: - Other benefits are according to Vietnam Law and as company's regulations.
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 8h00 - 17h30 (Monday - Friday)
- Phúc lợi:
- Chances for development and promotion in a professional working environment.
- Annual travel packages, annual health check
- HI - UI - SI, Health care package (Medical, Dental) and 24/24 accident insurance package.
- 13th++ month salary.
- Miscellaneous allowance: Parking, Lunch, Phone,... - Ngày nghỉ: 12 days of annual leave/ year
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Hồng Phát Khang là một công ty phân phối các sản phẩm đặc sản địa phương miền Trung, đặc biệt là đặc sản Đà Nẵng. Với kinh nghiệm phát triển món ăn đặc sản địa phương từ năm 2015, chúng tôi mong muốn đưa vào thị trường Việt Nam các sản phẩm đặc sản thực sự chất lượng, tiện lợi với người Việt, đồng thời truyền tải nét văn hoá, đặc trưng của món ăn của vùng miền Việt Nam đến với thế giới.