Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- To take care of existing accounts, making plans to visit existing & potential Horeca Customers.
- Monitor and implement sales activities/ promotion programs.
- Find out the customers’ needs for sales opportunities.
- Increase sales volume for targets achievement.
- Closely inform sales manager any issues of selling or customers’ complaints.
- Make daily sales activity report, weekly work plans & other report to sales manager.
- Follow up with customers for any payments are overdue.
- Other tasks are given by sales manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduate from College/ University, major in Foreign Trade/ Commercial/ Economics.
- Experienced in sales skills, horeca chanel is priority.
- Excellent communication skills.
- Ability to interact with various types of people (Western, locals...) and build a relationship.
- Dynamic, proactive, motivated, is a team player.
- Planning and organization skills.
- Good English level.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Hồng Phát Khang là một công ty phân phối các sản phẩm đặc sản địa phương miền Trung, đặc biệt là đặc sản Đà Nẵng. Với kinh nghiệm phát triển món ăn đặc sản địa phương từ năm 2015, chúng tôi mong muốn đưa vào thị trường Việt Nam các sản phẩm đặc sản thực sự chất lượng, tiện lợi với người Việt, đồng thời truyền tải nét văn hoá, đặc trưng của món ăn của vùng miền Việt Nam đến với thế giới.