Why do we need you:
As the demand for Digital Transformation using eCommerce globally is growing so rapidly, SmartOSC is expanding very fast along with the need to build our World-Class Enterprise Sales team in different markets - Australia, Japan, Korea, the US, EU, and SEA.
This mission of the Customer Success Executive is to work closely with the internal team as part of a driven, hungry multi-functional team responsible for the Australia market.
Benefits:
● Attractive salary package
● A very dynamic cross-cultural working environment in IT industry
● Working directly or indirectly with colleagues and clients that are based in Australia
● Ongoing professional development and training opportunities
● Training on problem solving and critical thinking skills
● Performance review twice a year
● Premium health care
Responsibilities:
● Supporting Account Manager(s) in many sales activities
● Attending project meetings with clients, acting as the liaison between clients and project teams
● Monitoring the progress of assigned projects and providing updates to relevant stakeholders
● Participating in RFP, RFI, RFQ response process when required
● Creating reports, invoices, contracts, and other documents for Account Management team
● Planning meetings and organizing project logistics
● Preparing presentation materials for internal and external meetings
Requirements:
Essential:
● Lifelong learning attitude, hard-working and self-accountable
● Proven ability to work under high pressure
● Fluent in both spoken and written English (Advanced level)
● Strong organizational and time management skills
● Excellent communication and interpersonal abilities
● Attention to detail and a commitment to delivering high-quality results
Desirable (Good to have):
● A good understanding of any project management software/tools
● Experience working in cross-culture, international environments
● Bachelor’s degree or equivalent years of experience in a related position
● Background in the IT industry is preferred
- How to Apply: Please submit your updated CV in English including your contact email, phone number with the subject “[SmartOSC] Customer Success Executive” to: [email protected] (Ms. Thơ)
Công ty Cổ phần Thương mại và Logistics Á Châu (Ashico Logistics) một đơn vị thành viên của Công ty cổ phần Đầu tư và Quản lý Tài sản Á Châu (ASHICO), hoạt động trong lĩnh vực linh hoạt cung cấp dịch vụ hậu cần và đại diện lý tàu biển.
Với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, có trình độ chuyên môn cao, mạng lưới dịch vụ rộng khắp trên cả nước và trong khu vực, Ashico Logistics đã và đang tập trung phát triển cũng cấp dịch vụ hậu cần phục vụ cho các khách hàng trong và bên ngoài nước, các Công ty / Nhà thầu đặc biệt khi trong khu vực với tiêu chí "Sự hài lòng của khách hàng là thành công chúng tôi".
Ashico Logistics nỗ lực trở thành nhà cung cấp dịch vụ logistics uy tín trong khu vực và là đối tác tin cậy của các nhà thầu nước ngoài.
Sứ mệnh của Ashico Logistics là cung cấp dich vụ logistics chuyên nghiệp, chất lượng cao nhằm đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng và nâng cao hiệu quả kinh doanh. Chúng tôi cam kết cải tiến liên tục nhằm nâng cao chất lượng dịch vụ và đem lại giá trị gia tăng cho khách hàng, đối tác và cán bộ nhân viên công ty.