Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTION
- Coordinate with Cargo Manager for overall managing on allocation, space allocated to agents (GCAs & Local), guidance on space utilization & flight load planning
- Sales activities (both outdoor & indoor) to agents for cargo to fill up flights. Close working with Cargo Manager for proper Pricing scheme to ensure Revenue & Profit are achieved.
- Monitor space availability ex hub for sales orientation.
- Support Cargo Manager in market rate update/competition trend/feedback by customer in terms of pricing.
- Support Manager to develop other products within team.
- Working in close contact with the Customer Service team provides the first point of contact for clients.
- The purpose of the department is to provide an excellent customer experience throughout all steps of a shipment, from pre-sale to after-sale.
- Utilize fully all chances about the space as well as the rates to increase the volume/selling rate to make the highest revenue and profit.
- Work with team and airlines principal for space from hub.
- Ensures customers are: providing information on the status of a shipment, proactively advising customers in case of irregularities, and starting the tracing process;
- Responsible for accurate invoicing by matching the bookings to the correct rates and conditions, and deal with customer rate disputes.
- Take care of services to limit missing/damaged/delayed so that the freight arrives destination as scheduled
- Respond all involved requirements to the customers in case of delay/missing/damaged/ no information …
- Advise and Instruct the customers all regulations and requirements from Head Office to avoid the problems
- Take care the key and new customer accounts and Often proactively interact with the customers
- Making the weekly/monthly report as required.
Yêu Cầu Công Việc
- Having 2-3 years of sales experience at coloader or forwarder (air cargo) companies.
- Having knowledge of Cargo Industry, customer service processes, procedures & products, and booking tools;
- Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade, Logistics, Supply Chain.
- Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
- Fluent in English.
- Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
- Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
- Strong communication and customer focus.
- Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Positive attitude and a willingness to learn.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Thương mại và Logistics Á Châu (Ashico Logistics) một đơn vị thành viên của Công ty cổ phần Đầu tư và Quản lý Tài sản Á Châu (ASHICO), hoạt động trong lĩnh vực linh hoạt cung cấp dịch vụ hậu cần và đại diện lý tàu biển.
Với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, có trình độ chuyên môn cao, mạng lưới dịch vụ rộng khắp trên cả nước và trong khu vực, Ashico Logistics đã và đang tập trung phát triển cũng cấp dịch vụ hậu cần phục vụ cho các khách hàng trong và bên ngoài nước, các Công ty / Nhà thầu đặc biệt khi trong khu vực với tiêu chí "Sự hài lòng của khách hàng là thành công chúng tôi".
Ashico Logistics nỗ lực trở thành nhà cung cấp dịch vụ logistics uy tín trong khu vực và là đối tác tin cậy của các nhà thầu nước ngoài.
Sứ mệnh của Ashico Logistics là cung cấp dich vụ logistics chuyên nghiệp, chất lượng cao nhằm đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng và nâng cao hiệu quả kinh doanh. Chúng tôi cam kết cải tiến liên tục nhằm nâng cao chất lượng dịch vụ và đem lại giá trị gia tăng cho khách hàng, đối tác và cán bộ nhân viên công ty.