Mô tả công việc
- Develop and implement sales strategies to achieve company sales goals and objectives.
- Be responsible for managing all sales activities, and delivering sales targets
- Conduct market research and identify potential new customers, industries, and market segments.
- Prospect, qualify, and build a pipeline of new business opportunities
- Build and maintain strong relationships with key decision-makers and stakeholders in prospective customer organizations.
- Conduct sales presentations and product demonstrations to showcase the value of our offerings and convert leads into customers.
- Negotiate and close sales deals to meet or exceed sales targets and revenue goals.
- Provide regular sales forecasts, make business plans, business performance reports to the senior management team.
- Stay up-to-date with industry trends, market conditions, and competitor activities to identify opportunities and stay ahead in the market.
Yêu cầu công việc
- Minimum educational requirements: Bachelor’s degree in business administration, Printing, Packaging, or other relevant fields
- At least 2 years’ experience in business-to-business sales, packaging/printing preferred
- Experience in Sales to large global organizations.
- Experience in leading a team.
- Great verbal and written communication skills
- Good command of English. Chinese is an advance.
- Able to manage, motivate, train, and develop self, team, and factories to achieve
- Good active listening, negotiation, presentation, communication, and management skills.
- Have systematic skill and sales management skill.
- People-oriented, results-driven, bring optimism and positive energy to the team.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment
- Opportunity for your long-term career development and advancement.13th month salary and extra bonus (depends on the business situation)
- Annual company trip
- Annual leaves to be increased 1 extra day every 5 years
- Annual salary review
- Salary: Negotiation
Công ty Cổ phần Thương mại và Logistics Á Châu (Ashico Logistics) một đơn vị thành viên của Công ty cổ phần Đầu tư và Quản lý Tài sản Á Châu (ASHICO), hoạt động trong lĩnh vực linh hoạt cung cấp dịch vụ hậu cần và đại diện lý tàu biển.
Với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, có trình độ chuyên môn cao, mạng lưới dịch vụ rộng khắp trên cả nước và trong khu vực, Ashico Logistics đã và đang tập trung phát triển cũng cấp dịch vụ hậu cần phục vụ cho các khách hàng trong và bên ngoài nước, các Công ty / Nhà thầu đặc biệt khi trong khu vực với tiêu chí "Sự hài lòng của khách hàng là thành công chúng tôi".
Ashico Logistics nỗ lực trở thành nhà cung cấp dịch vụ logistics uy tín trong khu vực và là đối tác tin cậy của các nhà thầu nước ngoài.
Sứ mệnh của Ashico Logistics là cung cấp dich vụ logistics chuyên nghiệp, chất lượng cao nhằm đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng và nâng cao hiệu quả kinh doanh. Chúng tôi cam kết cải tiến liên tục nhằm nâng cao chất lượng dịch vụ và đem lại giá trị gia tăng cho khách hàng, đối tác và cán bộ nhân viên công ty.