Mô tả công việc
Manage the Vice President's calendar, prioritizing appointments, meetings, and travel arrangements.
Schedule and coordinate meetings with internal and external stakeholders, ensuring timely communication and preparation.
Manage and respond to emails, phone calls, and other inquiries, filtering and prioritizing information for the Vice President's attention.
2/ Translation and Communication:
Provide live and accurate simultaneous translations during meetings, presentations, and conferences involving Vietnamese and English.
Translate documents, reports, and presentations with high accuracy and attention to detail.
Facilitate communication between the Vice President and colleagues, ensuring clear and concise understanding.
3/ Project Management and Support:
Assist with data analyst at a basic level for the Vice President's projects and initiatives.
Prepare reports, and other materials for meetings and conferences.
Manage travel arrangements, including booking flights, hotels, and visas.
Handle administrative tasks efficiently, maintaining a well-organized and streamlined office environment
4/ Other duties:
Maintain confidentiality and discretion regarding sensitive information.
Anticipate the Vice President's needs and proactively provide support.
Stay up-to-date on relevant industry trends and developments.
Exhibit a positive and professional attitude while maintaining a high level of integrity.
Yêu cầu công việc
Minimum 3 years of experience as an executive assistant, or translator in a fast-paced environment.
Proven ability to provide live and accurate simultaneous translations in professional settings.
Strong communication and interpersonal skills, with a professional and polished demeanor.
Excellent organizational skills and time management abilities.
Proficient in Microsoft Office and Google Suite.
Ability to work independently and as part of a team.
Attention to detail and accuracy.
Discretion and ability to maintain confidentiality.
Quyền lợi được hưởng
Opportunity to work in a dynamic and fast-paced environment.
Gain valuable experience working with a senior executive on strategic initiatives.
Develop your translation skills and knowledge of the industry.
Be a part of a team that is passionate about making a difference.
Kể từ khi thành lập vào năm 2015, ATT Logistics đã phát triển chiến lược cung cấp đa dạng các dịch vụ và đáp ứng nhu cầu đa dạng trong các lĩnh vực công nghiệp trọng điểm của Việt Nam.
Chúng tôi cung cấp một loạt các dịch vụ cho các công ty nước ngoài, bao gồm thủ tục hải quan, vận chuyển hàng hóa quốc tế (đường hàng không, đường biển, đường bộ, đường sắt và đa phương thức), các dự án vận tải, di dời nhà máy, vận chuyển xuyên biên giới và đầu tư cơ sở hạ tầng.
Chúng tôi luôn ưu tiên sự hài lòng của khách hàng thông qua quan hệ đối tác với khách hàng.
Tại ATT Logistics, chúng tôi cam kết xây dựng mối quan hệ đối tác dựa trên sự tin cậy và mang lại sự hài lòng và thành công cho khách hàng thông qua tính chuyên nghiệp, trách nhiệm và cam kết.
Tầm nhìn của ATT Logistics là định vị mình là nhà cung cấp dịch vụ logistics tốt nhất trong các khu công nghiệp và trở thành nhà cung cấp dịch vụ logistics hàng đầu có thể đáp ứng nhu cầu của khách hàng ở bất cứ đâu trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...
Lịch sử thành lập
- 2015: Thành lập công ty SME Bắc Ninh
- 2017: Có nhóm quốc tế dành riêng cho Hàn Quốc, Nhật Bản và Trung Quốc
- 2018: Chính thức hoạt động dưới tên công ty ATT Logistics
- 2019: Mở văn phòng chi nhánh tại thành phố Hồ Chí Minh
Mission
Chúng tôi cam kết xây dựng mối quan hệ đối tác dựa trên sự tin cậy và mang lại sự hài lòng và thành công cho khách hàng thông qua tính chuyên nghiệp, trách nhiệm và cam kết.