Việc làm TIN HOLDINGS

Cập nhật 09/12/2024 20:01
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TIN HOLDINGS
Outsourcing Service Manager (Accounting - Tax - Payroll- Corporate Secretary)
TIN HOLDINGS
10 việc làm 6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

1. POSITION INFORMATION

  • Company name: CROWE VIETNAM CO., LTD – HA NOI BRANCH
  • Department: Outsourcing
  • Work place: IPH Office Tower, 241 Xuan Thuy st, Dich Vong Hau Ward, Cau Giay Dist, Ha Noi 
  • Working hours: Monday – Friday (8:30 AM to 5:30 PM). Saturday: On an as-needed basis, depending on departmental or customer requirements.
  • Remote Work: 1-2 days per week (not applicable during the probationary period)
  • Recruited Quantity: 01
  • Salary: Negotiate
  • Level: Manager
  • Supervisor: Director/ Partner


2. JOB DESCRIPTION

  • Manage an outsourcing team (from 5-10 persons) to properly deliver outsourcing services (accounting, tax, payroll, secretary) to clients with detailed works presented in this link (www.crowe.com/vn/services/outsourcing).
  • Lead and develop your team to ensure that you have a strong team for current and future development. This means you have to plan, recruit, train, motivate, organize, assess, and manage your team members.
  • Improve and optimize service processes, and templates of report/working papers…. to satisfy clients in the future, and to ensure the services are more compliant and financially effective.
  • Deal with potential clients (normally introduced by the Company) to process proposals and contracts.
  • Take care of existing clients to maintain their service contracts (Ex: Perform seminars, newsletters, publications, visits,.. ).
  • Prepare annual budgets for your team and effectively manage it.
  • If possible, proactively approach and develop new clients, and networks of relations,... to look for opportunities for growth.


3. REQUIREMENTS

  • University degree in accounting/auditing/finance/economic.
  • Must have CPA certification (Accounting/Auditing Certificate).
  • Minimum 3 years of experience in the job tasks described above (Must be in the Outsourcing Service field).
  • Good command of English (frequent communication with the foreign clients).
  • Have the skills, abilities, and qualities necessary to ensure the successful execution of the job descriptions mentioned above.


4. BENEFITS

  • Work for an international brand that frequently ranks among the top 10 globally.
  • Competitive compensation, including salary, year-end performance bonus, bonus for other contributions if any, and holiday bonuses.
  • Flexible working hours and locations when possible. Work from home 1-2 days/week.
  • Sponsorship for professional programs such as CPA VN, ACCA, CPA Australia, or other relevant courses and workshops.
  • Clear career path (Manager- Senior Manager-Director-Partner). Have the opportunity to become the Head of the Outsourcing Division (lead the Division, own the business account, and enjoy the profit sharing)
  • Friendly working environment with the core value "We Care - We Share- We Invest - We Grow"
  • The Company's leadership culture is based on trust, listening, openness, cooperation, flexibility, friendliness, not being constrained or judged.
  • The superiors and colleagues are friendly, gentle, humorous and approachable.
  • Opportunities to test new ideas and ways of doing things.
  • Encouragement and support for intensive training programs such as online learning, offline training, and on-the-job instruction.
  • Entertainment activities, including relaxing time with snacks, music and sports activities, picnics and travel with the company, sports and outdoor activities, and other activities in the office.
  • Special benefits on peak season when & where possible: Peak season allowance, Special Leave after peak season, Relax Trip…


5. APPLICATION GUIDE, if any

Please click the following link to apply directly no later than 25th August 2024.

https://recruitconnect.talent.vn/job/accounting-tax-manager-outsourcing-service-7590

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
399 Nguyễn Kiệm , Phường 09, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

CÔNG TY CỔ PHẦN TIN HOLDINGS Được thành lập vào tháng 5 năm 2012, với tiền thân là Công ty TNHH Việt Uy Tín, khởi điểm với quy mô 2 nhân sự. Trải qua quá trình hình thành và phát triển, CEO & Founder Nguyễn Văn Khải ngày càng phấn đấu và nỗ lực hơn trong việc mở rộng lĩnh vực kinh doanh. Vậy nên Công ty CP TIN Holdings được thành lập nhằm mục đích trở thành doanh nghiệp đầu tư và định hướng phát triển cho các công ty thành viên trong hệ sinh thái mà công ty đang hướng đến.

Cho đến nay, sau hơn 10 năm, TIN Holdings đã trực tiếp xây dựng, đầu tư và phát triển thành công các thương hiệu trong nhiều lĩnh vực, được khách hàng ưu tiên lựa chọn hàng đầu như: Hệ thống Dịch thuật - Visa Việt Uy Tín, Pháp lý - Kế toán TinLaw, Hệ thống Giáo dục (Du học TinEdu và Hệ thống trường Nhật ngữ TinEdu Nihongo),… Trong đó tập trung phát triển chuỗi hệ sinh thái dịch vụ hỗ trợ cho các tổ chức, doanh nghiệp trong và ngoài nước.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm theo quy định.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du Lịch.
  • Event hàng tháng.

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN TIN HOLDINGS Được thành lập vào tháng 5 năm 2012

Mission

TẦM NHÌN

Dẫn đầu trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp Back-office cho doanh nghiệp SMEs tại Việt Nam thông qua việc liên tục cải tiến, tích hợp công nghệ và lấy con người làm trung tâm để mang đến dịch vụ nhanh, linh hoạt và đáng tin cậy.

SỨ MỆNH

Là người trợ lý đắc lực giúp doanh nghiệp SMEs trở lên chuyên nghiệp hơn, hiệu quả hơn và phát triển bền vững, góp phần tạo nên cộng đồng doanh nghiệp vững mạnh, vươn tầm thế giới.

Những nghề phổ biến tại TIN HOLDINGS

Bạn làm việc tại TIN HOLDINGS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TIN HOLDINGS

TIN HOLDINGS

Click để đánh giá