Overall management of tax filing & other tax related topics and General Accountant Role
How will you CONTRIBUTE and GROW?
- Taxation in charge: Overall management of tax filing & other tax related topics (85%)
- Responsible to ensure effective processes in tax compliance, including preparation and filing of tax returns, transfer pricing documents and other essential reports ;
- Monitoring key contracts and ad hoc projects;
- Provide support to business on tax-customs related matters;
- Participate and advise on critical issues in tax audits;
- Provide critical updates in tax laws, policies and regulations that impact Air Liquide operations
- General Accountant Role (15%)
- Working closely with BSC team to ensure the accuracy and integrity of accounting book;
- Handle yearly stock count;
- Prepare periodical / ad hoc statistic and investment report;
- Other GL coordinator tasks
- Strong tax expertise, at least 5 year experience as Tax Senior Accountant or Tax Manager; Big4 experience is a plus;
- Experience using Oracle is an advantage;
- Solid accounting knowledge;
- Open minded, continuous improvement mindset;
- Dedication, commitment and teamwork;
A world leader in gases, technologies and services for Industry and Health, Air Liquide is present in 78 countries with approximately 64,500 employees and serves more than 3.8 million customers and patients. Oxygen, nitrogen and hydrogen are essential small molecules for life, matter and energy. They embody Air Liquide’s scientific territory and have been at the core of the company’s activities since its creation in 1902.
Our Differences make our Performance
At Air Liquide, we are committed to build a diverse and inclusive workplace that embraces the diversity of our employees, our customers, patients, community stakeholders and cultures across the world.
We welcome and consider applications from all qualified applicants, regardless of their background. We strongly believe a diverse organization opens up opportunities for people to express their talent, both individually and collectively and it helps foster our ability to innovate by living our fundamentals, acting for our success and creating an engaging environment in a changing world.
CÔNG TY CỔ PHẦN TIN HOLDINGS Được thành lập vào tháng 5 năm 2012, với tiền thân là Công ty TNHH Việt Uy Tín, khởi điểm với quy mô 2 nhân sự. Trải qua quá trình hình thành và phát triển, CEO & Founder Nguyễn Văn Khải ngày càng phấn đấu và nỗ lực hơn trong việc mở rộng lĩnh vực kinh doanh. Vậy nên Công ty CP TIN Holdings được thành lập nhằm mục đích trở thành doanh nghiệp đầu tư và định hướng phát triển cho các công ty thành viên trong hệ sinh thái mà công ty đang hướng đến.
Cho đến nay, sau hơn 10 năm, TIN Holdings đã trực tiếp xây dựng, đầu tư và phát triển thành công các thương hiệu trong nhiều lĩnh vực, được khách hàng ưu tiên lựa chọn hàng đầu như: Hệ thống Dịch thuật - Visa Việt Uy Tín, Pháp lý - Kế toán TinLaw, Hệ thống Giáo dục (Du học TinEdu và Hệ thống trường Nhật ngữ TinEdu Nihongo),… Trong đó tập trung phát triển chuỗi hệ sinh thái dịch vụ hỗ trợ cho các tổ chức, doanh nghiệp trong và ngoài nước.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm theo quy định.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du Lịch.
- Event hàng tháng.
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN TIN HOLDINGS Được thành lập vào tháng 5 năm 2012
Mission
TẦM NHÌN
Dẫn đầu trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp Back-office cho doanh nghiệp SMEs tại Việt Nam thông qua việc liên tục cải tiến, tích hợp công nghệ và lấy con người làm trung tâm để mang đến dịch vụ nhanh, linh hoạt và đáng tin cậy.
SỨ MỆNH
Là người trợ lý đắc lực giúp doanh nghiệp SMEs trở lên chuyên nghiệp hơn, hiệu quả hơn và phát triển bền vững, góp phần tạo nên cộng đồng doanh nghiệp vững mạnh, vươn tầm thế giới.