JOB DESCRIPTION:
- Organize and arrange meeting schedules and work schedules arising during the project (team's work schedule with the contractor, leadership reporting schedule); coordinate the work of all stakeholders during the project implementation phases, especially during the UAT phase.
- Prepare meeting minutes, track progress, monitor, and drive the progress of stakeholders in accordance with the agreements and directives made during meetings.
- Analyze and consolidate documents, prepare regular progress reports, and report on common issues of the project.
- Perform tasks related to drafting and obtaining signatures for proposals, contracts, contract appendices, and meeting minutes with partners.
- Coordinate with relevant parties to carry out tasks related to the development of the project plan and the implementation of communication and training activities.
- Support the Project Manager in project planning, project management, creating documents, reports, translation services for the project, and storing project documents.
JOB REQUIREMENTS:
1. Educational Qualifications:
Bachelor's degree required, preference given to candidates with a Master's degree.
2. Relevant Knowledge/ Expertise:
- Knowledge of banking products, processes, and services, especially in retail banking.
- Understanding of project management, project planning, and implementation.
3. Skills:
- Work management skills.
- Presentation and training skills.
- Communication skills.
- Teamwork and team management skills.
- Proficient in English.
- Strong analytical and report consolidation skills.
4. Relevant Experience:
- Minimum of 2 years of experience working in Banks in roles related to Sales/Services.
- Minimum of 3 years of experience in projects related to digital transformation in the banking sector.
5. Required Competencies:
- Logical thinking.
- Creative thinking.
- Ability to work under pressure.
- High level of discipline.
BENEFITS:
- Attractive and competitive salary.
- Bonus on Holidays, special occasions (Independence Day, Labor’s Day, Bank’s anniversary… following Bank’s policy), performance bonus, etc.
- Preferential loan rates according to the bank's policy at each period.
- Mandatory social insurance as per labor law + VPBank care insurance for employees depending on level and length of service.
- Opportunities to participate in training courses based on the training framework for each position.
- Professional training programs for personal and leadership development.
- Working hours: Monday to Friday and Saturday morning.
- Dynamic and friendly working environment with many opportunities for learning and development; participation in various interesting cultural activities (sports competitions, talent contests, teambuilding activities, etc.).
Công ty Cổ phần Tư vấn và Chứng nhận Quốc tế ISOCUS (gọi tắt là ISOCUS) được thành lập từ năm 2016 tại Việt Nam, là một thành viên của ISO GROUP, có các chi nhánh và văn phòng tại Hà Nội, Hồ Chí Minh, Đà Nẵng, Lạng Sơn, Hải Phòng (tính đến tháng 4/2018).
ISOCUS và hành trình 5 năm phụng sự sứ mệnh “kết nối” trong thời đại 4.0
Cuộc cách mạng công nghiệp 4.0 đang diễn ra sôi động với những cuộc phát động chuyển đổi số trong quản lý các doanh nghiệp trên thế giới cũng như ở Việt Nam, cuộc cách mạng 4.0 được mô tả xoay quanh những thuật ngữ: Big Data (Dữ liệu lớn); Internet of Things (vạn vật kết nối); Cloud (Điện toán đám mây); Trí tuệ nhân tạo (AI); In 3D; Data mining; Thực tế ảo (AR-Augmented Reality); Tự động quy trình robotic (RPA) và lợi ích của nó đã tác động làm thay đổi đời sống, thay đổi cách thức các doanh nghiệp tổ chức sản xuất và kinh doanh. Trong bối cảnh, mà tốc độ thay đổi của nó nhanh chưa từng có trong lịch sử, ISOCUS là tổ chức tư vấn đa ngành trong việc phát triển trợ giúp cho các doanh nghiệp đạt được các giấy chứng nhận ISO, giấy chứng nhận hợp chuẩn, giấy chứng nhận hợp quy và một số chứng từ khác (xem tại: isocus.vn), chúng tôi với khẩu hiệu “ISOCUS- KẾT NỐI THÀNH CÔNG” đã và đang khẳng định sự tin cậy đối với khách hàng, khi sử dụng dịch vụ tư vấn chứng nhận của ISOCUS.
Yếu tố mang đến thành công của ISOCUS: Khi thực hiện hệ thống quản lý (như ISO 9001; ISO 14001; ISO 22000; ISO 27001; ISO 22301; ISO 45001; ISO 50001…) hay cần giấy chứng nhận hợp chuẩn/hợp quy để công bố sản phẩm trước khi đưa ra lưu thông ngoài thị trường (cả nhập khẩu/sản xuất trong nước), một số tổ chức có thể tự thực hiện dựa vào nhân sự của mình nhưng số khác lại sử dụng dịch vụ của các tổ chức tư vấn. Việc lựa chọn tổ chức tư vấn là quan trọng để đảm bảo rằng hệ thống quản lý, và các mục tiêu được hoạch định của tổ chức được thực hiện một cách có hiệu lực và hiệu quả, đáp ứng đúng tiến độ và chi phí hợp lý nhất. Tại ISOCUS, các chuyên gia tư vấn được chúng tôi lựa chọn theo đúng chuẩn mực quốc tế và phù hợp với yêu cầu của từng khách hàng.