Mô tả công việc
-
Introduce and offer the company’s services to customers, give them a proper consultation and the services’ quotations to get order closing via live chat after taking on customers from the Marketing team
-
Receive customers’ technical requests and transfer them to the technical support team
-
Cooperate with the technical support team in identifying, reporting and resolving technical problems arising when customers use the service
-
Follow potential customers after live chat via email
-
Daily report the new customer list and personal revenue to the manager
Yêu cầu công việc
-
Proficient in English speaking and writing skills: Ielts 6.0 or Toeic 750
-
Willing to engage in more work shifts.
-
Self-study, independent work and good teamwork skills
-
Experience in sales, basic IT knowledge, and an ecommerce website is an advantage.
-
Seniors are accepted
Quyền lợi được hưởng
-
Income: Basic Salary: 9.000.000 - 15.000.000 VND/month + Bonus KPI + Allowance
-
Receive a satisfactory salary based on actual working performance. Flexible pay rises for good working results.
-
Computers are available or a depreciation cost of VND200,000 is provided for a personal laptop / month. Monthly parking fee is covered.
-
Bonus for Tet holidays, 13th-month salary and good performance.
-
Improve English skills: Writing, Reading.
-
Enhance communication skills and presentation skills
Công ty CP Uniben chính thức thành lập vào ngày 01/06/1992 với tên gọi Công ty TNHH công nghiệp thực phẩm Việt Hưng, chủ yếu sản xuất mì ăn liền cung cấp cho thị trường trong nước và xuất khẩu. Đến ngày 27/9/2014, công ty chính thức đổi tên thành Công ty cổ phần Uniben. Công ty khánh thành nhà máy UNIBEN Hưng Yên, nhà máy sản xuất thực phẩm hiện đại được thiết kế theo tiêu chuẩn Châu Âu vào năm 2015. Một năm sau, thương hiệu "3 Miền" trở thành một trong những thương hiệu được chọn mua nhiều nhất, Việt Nam 2016” do công ty nghiên cứu thị trường hàng đầu thế giới Kantar Worldpanel công bố.