Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
This is a temporary headcount, which will last for 8 months. You will receive all the benefits similar to a full-time employee.
Import and Export Process :
- Arrange bookings and follow import and export shipments accordings delivery terms.
- Coordination and management of forwarders and related sections to proceed import and export shipments smoothly.
- Prepare and finalize import and export documentation for customs procedures.
Planning:
- Support to balancing the inventory of finished goods of two warehouses to decide on transferring goods to the Hanoi warehouse, according to stock policy.
- Schedule batches (production’s orders and materials) for daily production plans
- Prepare weekly and monthly reports as required. Other tasks assigned by line manager.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 6 months experience in Oversea Logistic - Import/Export
- Excellent in Excel / Excel + Power Query (prefered)
- Statistics and analytic skills
- Knowledge about Customs procedure (Import/Export), experience in Forwarder or internal Logistics Department
- Detail-oriented, Meticulous, Responsibility
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác:
+ Meal allowance
+ Phone allowance - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Mon - Thurs (8 - 5.30 PM); Fri: (8 - 4.30 PM)
- Phúc lợi:
+SHUI: Applicable right after on-board, 100% gross salary.
+ Health Insurance for self
+ Annual leave - Lương: 9 Tr - 13 Tr VND
Công ty CP Uniben chính thức thành lập vào ngày 01/06/1992 với tên gọi Công ty TNHH công nghiệp thực phẩm Việt Hưng, chủ yếu sản xuất mì ăn liền cung cấp cho thị trường trong nước và xuất khẩu. Đến ngày 27/9/2014, công ty chính thức đổi tên thành Công ty cổ phần Uniben. Công ty khánh thành nhà máy UNIBEN Hưng Yên, nhà máy sản xuất thực phẩm hiện đại được thiết kế theo tiêu chuẩn Châu Âu vào năm 2015. Một năm sau, thương hiệu "3 Miền" trở thành một trong những thương hiệu được chọn mua nhiều nhất, Việt Nam 2016” do công ty nghiên cứu thị trường hàng đầu thế giới Kantar Worldpanel công bố.