Mô tả công việc
- You connect with guests by engaging them through meaningful interaction, resulting in positive and long-lasting guest relations
- You coach the team in tailoring service processes, aiming to make each visit to the Aqua Bar & Lounge as memorable and unique as possible
- Look for opportunities to positively surprise guests, through small or large gestures and acts of kindness. You are empowered to be generous with guests and you know how and when to curate decadent moments
- Lead by example in making personalized menu recommendations to guests for both food and beverage items
- You have extensive knowledge about activities in Regent and the rest of Phu Quoc Island, allowing you to give guests recommendations in order to optimize overall guest experience.
- You have the knowledge to solve problems on the spot and take immediate service recovery actions if necessary. You always follow up on guest issues as part of the service recovery process and review steps taken afterwards to continuously improve the operation.
- You have professional knowledge about suggestive selling and upselling techniques, while also possessing the ability to transfer this knowledge to the rest of the team
- You are involved in Aqua Bar & Lounge revenue meetings and a monthly Profit & Loss meeting in order to make sure targets are set and achieved by the team.
- You always try to make the service flow as seamless as possible, by using the available resources and systems.
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation and home leave allowance
- Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits will be discussed during the interview
Yêu cầu công việc
- Education: Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
- 3 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
- Having knowledge about food safety and hygiene
- Language: Professional English
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Hotline: 0919 290 709 (People & Culture Department)
Khởi nguồn và phát triển hơn một thập kỷ, KDI Holdings hiện là tập đoàn đầu tư uy tín hàng đầu, hoạt động mạnh mẽ trong nhiều lĩnh vực khác nhau mà trong đó trọng tâm là Siêu Dự án Vega City Nha Trang - Khu nghỉ dưỡng phức hợp duy nhất có vị trí gần trung tâm Tp. Nha Trang. Cuối năm 2022, hướng tới mục tiêu tăng trưởng doanh thu thị phần, KDI tiếp tục mở rộng với lĩnh vực kinh doanh kỳ nghỉ. Từ đây, Vega Holidays ra đời với sứ mệnh mang đến những trải nghiệm nghỉ dưỡng đẳng cấp nhất cho khách hàng trong và ngoài nước. Hiện tại, Vega Holidays đang tìm kiếm những mảnh ghép tài năng và xuất sắc để cùng chúng tôi xây dựng và phát triển Vega Holidays trở thành công ty kỳ nghỉ được yêu thích nhất. Nếu bạn là người đam mê chinh phục thử thách, thích được tự do sáng tạo nhưng luôn nghiêm túc, chỉnh chu và ưa thích môi trường làm việc mang tiêu chuẩn 5 sao quốc tế. Vậy bạn chính là tài năng chúng tôi đang tìm kiếm. Vega Holidays hy vọng trở thành người bạn đồng hành cùng bạn trong hành trình bứt phá sự nghiệp tương lai.