Mô tả công việc
- Support operational staff in daily communicating with Chinese/Korean guests
- Translate documents related to Chinese/Korean if required
- Greet guests and manage the queues at Front Desk upon arrival or departure
- Give direction or escort guests to function rooms or guest rooms
- Responds to a wide variety of guest requests by accurately assessing the guest needs and requests and then adding personal recommendations and touches to achieve maximum customer satisfaction.
- Be informed on hotel events, promotions, facilities, and services and promote these to the guests acting as an ambassador to The Grand Ho Tram Strip.
- Establish relationships with leaders at local activities, restaurants, events, and tourist attractions and provide updated and current information and directions regarding these to guests.
- Acts as an ambassador for the hotel with professional and discreet demeanor and creativity, which predicts guest’s expectations and ensures their return business.
- Perform all other job related duties as requested.
Yêu cầu công việc
- One year working experience is preferred.
- Good in Chinese or Korean Language
- Basic Education completed is preferred.
- Microsoft Office knowledge is preferred.
- Must present a well-groomed appearance.
- Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is encouraged.
- Organized, can multi-task, good problem solving skills and detail-oriented.
- Capacity to foster productive relations with peers and assure teamwork is the prevailing way to do business.
- Solid knowledge of the area and local attractions, events, restaurants and tourist activities preferred.
Quyền lợi được hưởng
- Insurance
- Allowances
- Employee Shuttle Service
- Uniform
- Health checkup
- Training & Development
- Salary review
- Annual Leave
Chúng tôi, VISAHO là doanh nghiệp dịch vụ Bất động sản tổng hợp của Nhật Bản, hướng tới trở thành doanh nghiệp số 1 Việt Nam với “Năng lực dịch vụ chất lượng cao và chuyên nghiệp”.
Với mục tiêu là giúp cho tất cả khách hàng sử dụng dịch vụ của VISAHO đều luôn tươi cười và cảm thấy hạnh phúc: “Chúng tôi sẽ cố gắng hết mình vì nụ cười của khách hàng”.
Dịch vụ quản lý chung cư, tòa nhà của VISAHO hướng tới mục tiêu cung cấp dịch vụ chất lượng cao và chuyên nghiệp giống như Nhật Bản với chi phí hợp lý tại Việt Nam.
Không chỉ với những nỗ lực hàng ngày của toàn bộ nhân viên mà còn thông qua việc sử dụng vô số các Shikumi-Cơ chế độc đáo được sáng tạo ra, chúng tôi đang hiện thực hóa việc cung cấp dịch vụ chất lượng cao với giá thành rẻ.
Hơn nữa, VISAHO có sở trường trong dịch vụ khoán toàn diện, tiếp nhận toàn bộ công việc quản lý toà nhà và đang cung cấp dịch vụ quản lý toà nhà toàn diện, giúp giảm thiểu tối đa công sức và sự vất vả của ban quản trị, chủ đầu tư chung cư và chủ sở hữu của toà nhà văn phòng trong vô số những công việc phát sinh hàng ngày.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- Giúp cho tất cả khách hàng sử dụng dịch vụ của VISAHO đều luôn tươi cười và cảm thấy hạnh phúc: "Chúng tôi sẽ cố gắng hết mình vì nụ cười của khách hàng".