Mô tả công việc
- Develop and implement recruitment strategies to attract top talent for various roles within the organization.
- Source, screen, and interview candidates to ensure a strong pipeline of qualified talent.
- Coordinate and conduct interviews with hiring managers and candidates.
- Manage job postings, job boards, and company career community.
- Build strong relationships with external recruitment agencies and universities.
- Lead employer branding initiatives to strengthen the company's attractiveness in the job market.
● Employee Onboarding:
- Coordinate and facilitate the onboarding process for new employees, ensuring a smooth transition into the company.
- Conduct new hire orientations and ensure all necessary documentation is completed.
● HR Administration:
- Support day-to-day HR functions including maintaining employee records and ensuring compliance with labor laws, social insurance policies and company policies.
- Assist in the development and implementation of HR policies and procedures.
● Performance Management & Employee Relations:
- Assist in the performance appraisal process by gathering feedback and helping managers with performance review documentation.
- Support General Director in annual performance evaluations, pay grades, and salary increases.
- Support in handling employee relations issues and act as a point of contact for HR-related queries.
● Other HR Functions: Provide general HR support in other areas, such as employee engagement initiatives, and HR reporting as needed.
Testworks is the leading AI data processing company in Korea and the first company in the industry to balance the goal of IT development and the social mission of creating career opportunities for disadvantaged people (peole with disabilities, women with career disruption, etc.) Job Summary: We are seeking a dynamic and proactive HR Generalist with a strong focus on recruitment to join our team. The ideal candidate will be responsible for managing the full cycle of recruitment, from sourcing and attracting candidates to interviewing and hiring top talent. In addition to recruitment, the HR Generalist will also provide support in various HR functions such as employee onboarding, performance management, employee relations, and compliance with labor laws.
Yêu cầu công việc
Working Hours: 8 hours per day
Bachelor ́s Degree
Experience Requirements:
- Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field.
- Fluent English speaking (for daily communication to Korean team)
- 2+ years of experience as an HR Generalist or Recruitment Specialist.
- Proven experience in full-cycle recruitment, including sourcing, screening, interviewing, and
Skills/Licenses hiring.
- Strong knowledge of recruitment best practices and talent acquisition strategies.
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build relationships with candidates and internal stakeholders.
- Ability to handle sensitive and confidential information with discretion.
- Strong organizational skills with attention to detail.
- Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
- Familiarity with local labor laws and regulations.
Language: English Fluent
Quyền lợi được hưởng
The Term of Contract 12 months
Insurance
Benefits:
- Negotiable based on experience, competitive salary to the market
- 13th-month salary;
- Salary review every year;
- Monthly birthday/lunch/dinner with company;
- Work from home policy;
- Free parking;
- 12 days of annual paid leave;
- Annual health check
Được thành lập từ năm 2003, trải qua 13 năm trưởng thành và phát triển, đến nay Công ty CP Xây Dựng và Kinh Doanh Nhà Bình Thuận tự hào là một trong những công ty hàng đầu của tỉnh Bình Thuận, khẳng định vị thế và tầm vóc của doanh nghiệp Việt Nam.
Công ty CP Xây Dựng và Kinh Doanh Nhà Bình Thuận luôn nỗ lực mang đến cho khách hàng và đối tác những sản phẩm, dịch vụ có giá trị cao, chuyên nghiệp và chất lượng nhất với phương châm UY TÍN - HIỆU QUẢ - CHẤT LƯỢNG, đồng thời góp phần tích cực phát triển và hỗ trợ cho cộng đồng, xã hội.
Với tinh thần chủ động tìm tòi, hướng đến các giá trị phát triển bền vững, Công ty Công ty CP Xây Dựng và Kinh Doanh Nhà Bình Thuận là đơn vị đầu tên trong ngành bất động sản triển khai và áp dụng hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2000 và cũng là doanh nghiệp đầu tiên tại Việt Nam xây dựng quy trình khép kín từ môi giới, thiết kế đến xây dựng, ... mang lại hiệu quả kinh tế cao cho khách hàng và đối tác.
Công ty CP Xây Dựng và Kinh Doanh Nhà Bình Thuận đã được Bộ Xây dựng công nhận năng lực quản lý dự án công trình xây dựng dân dụng và hạ tầng kỹ thuật nhóm A tại Việt Nam.
Đặc biệt, Công ty CP Xây Dựng và Kinh Doanh Nhà Bình Thuận là lá cờ tiên phong đầu tư và phát triển nhà ở xã hội đầu tiên tại tỉnh Bình Thuận … cung cấp hàng trăm căn hộ, đáp ứng thiết thực nhu cầu nhà ở của người dân.