JOB DESCRIPTIONS:
- Legal Counsel: Provide legal advice to the company's management board on organizational structure, company management processes, and litigation matters related to company disputes.
- Departmental Advisory: Offer legal counsel to various departments on legal issues pertaining to the company's business operations.
- Legal Records Management: Oversee the management of the company's legal records.
- Contract Drafting: Draft, review, and revise business contracts, primarily focusing on those related to the production and distribution of media content, sponsorship agreements, advertising contracts, and other agreements.
- Risk Management: Assess and manage legal risks in the company's media projects and business operations.
- Licensing and Compliance: Handle and coordinate the application for various operating licenses related to the company's business activities, adjust the company's legal records (business registration) and subsidiaries, and carry out intellectual property and copyright registration procedures.
- Government Relations: Liaise with relevant government agencies to resolve tasks assigned by the company's management board.
REQUIREMENT:
- Education: Bachelor's degree in Law. Candidates with a strong understanding of intellectual property and media law are preferred.
- Experience: Minimum 3-5 years of experience in legal affairs, legal consulting, or similar roles, particularly in media companies, radio and television stations, or content production units.
- Skills:
- Strong analytical and problem-solving skills.
- Excellent communication and negotiation skills.
- Ability to draft and understand legal contracts, especially those related to media and copyright.
- Knowledge: Comprehensive understanding of corporate law, commercial law, intellectual property law, and other legal regulations relevant to the company's operations.
BENEFIT:
- Competitive Salary + 13th Salary
- Monthly/quarterly KPI Bonus + Sales Bonus
- 12 days of Annual Leave, 01 day of Birthday Leave + 01 WFH day per month. For Management level: 5 days of Recovery Leave
- Employee Benefit: Social insurance, Premium health insurance (Bao Viet)
- Company Activities: Company trip, teambuilding, YEP + L&D Activities
- Occasion-based offerings: Birthday, wedding, maternity, …
- Annual Performance appraisals and promotion
- Other benefits according to regulations
- A dynamic, creative, and challenging work environment
- Opportunities for professional and personal development
WORKING HOURS & LOCATION:
- Working hours: Monday - Friday.
- Location: (HN) 26 Lane 62 Dang Van Ngu, Phuong Lien, Dong Da, HN.
Được thành lập từ năm 2003, trải qua 13 năm trưởng thành và phát triển, đến nay Công ty CP Xây Dựng và Kinh Doanh Nhà Bình Thuận tự hào là một trong những công ty hàng đầu của tỉnh Bình Thuận, khẳng định vị thế và tầm vóc của doanh nghiệp Việt Nam.
Công ty CP Xây Dựng và Kinh Doanh Nhà Bình Thuận luôn nỗ lực mang đến cho khách hàng và đối tác những sản phẩm, dịch vụ có giá trị cao, chuyên nghiệp và chất lượng nhất với phương châm UY TÍN - HIỆU QUẢ - CHẤT LƯỢNG, đồng thời góp phần tích cực phát triển và hỗ trợ cho cộng đồng, xã hội.
Với tinh thần chủ động tìm tòi, hướng đến các giá trị phát triển bền vững, Công ty Công ty CP Xây Dựng và Kinh Doanh Nhà Bình Thuận là đơn vị đầu tên trong ngành bất động sản triển khai và áp dụng hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2000 và cũng là doanh nghiệp đầu tiên tại Việt Nam xây dựng quy trình khép kín từ môi giới, thiết kế đến xây dựng, ... mang lại hiệu quả kinh tế cao cho khách hàng và đối tác.
Công ty CP Xây Dựng và Kinh Doanh Nhà Bình Thuận đã được Bộ Xây dựng công nhận năng lực quản lý dự án công trình xây dựng dân dụng và hạ tầng kỹ thuật nhóm A tại Việt Nam.
Đặc biệt, Công ty CP Xây Dựng và Kinh Doanh Nhà Bình Thuận là lá cờ tiên phong đầu tư và phát triển nhà ở xã hội đầu tiên tại tỉnh Bình Thuận … cung cấp hàng trăm căn hộ, đáp ứng thiết thực nhu cầu nhà ở của người dân.