Mô tả công việc
Business Performance
• Prepare, implement and compile data for the strategic sales plan, monthly reporting, annual goals, sales and marketing budget, forecasts and other reports as directed/required
• Analyze monthly P&L and month-end reports, identify deviation from business plan goals
• Work with Finance and team in preparation and management of the department’s budget and financial forecasts
• Participate in management meetings to review progress towards achievement of business plan goals and develop the annual business plan related for the department
Sales & Marketing
• Conduct daily briefing with department on current key activities
• Direct and manage all group, transient, and catering/banquet sales activities to maximize revenue for the hotel
• Survey, review and analyze competition, market trends, customer needs and comments in order to be proactive and adapt with business intelligence
• Determine the effectiveness of existing programs and develop new strategies
• Manage/direct all advertising, public relations and promotional activities in conjunction with corporate marketing and public relations departments
• Actively participates in sales presentations, property tours and customer meetings
• Evaluate changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary
• Participate in community and professional organizations to maintain high visibility and promote a positive image
Team Management
• Interview, select and recruit direct reports
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review and manages performance issues that arise within the management team
• Constantly monitor team members performance, attitude and degree of professionalism
• Work with Talent & Culture function to ensure appropriate hiring, training, motivating, coaching, counseling and development of team members according to the changing needs of the business
• Conduct monthly departmental meetings
Other Responsibilities
• Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
Quyền lợi được hưởng
- Participating in Social insurance and Health insurance according to regulations. / Tham gia BHXH và BHYT theo quy định.
- Meal allowance / Phụ cấp cơm ca
- Standard working mode of Accor Corporation/ Chế độ làm việc theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Bachelor’s Degree from a reputable hospitality school
• Minimum 5 years of Sales management experience or at least 2 years of experience in a similar capacity with proven records
• High degree of professionalism with strong understanding of global markets and business acumen
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
• Strong leadership and interpersonal skills
• Excellent communication and customer contact skills
• Results and service oriented with an eye for details
• Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
• A team player & builder
• A motivator & self-starter
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
- CV/ Sơ yếu lý lịch
- Potrait Photo /Ảnh 3x4- Certificates/ Bằng cấp, chứng chỉ
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng
- Health check / Giấy khám sức khỏe
- Criminal Record / Xác nhận hạnh kiểm
Công ty Cổ phần Xây dựng và Thương mại An Phước hiện đang hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực chiếu sáng tổng thể cho các công trình xây dựng, với các giải pháp chuyên sâu như chiếu sáng trang trí, chiếu sáng mặt đứng toàn nhà, chiếu sáng thông minh, chiếu sáng nghệ thuật, chiếu sáng dân dụng, chiếu sáng ngoại thất... Trong bối cảnh kinh tế đất nước có nhiều biến động bên cạnh những thuận lợi là không ít những khó khăn thử thách đòi hỏi ban lãnh đạo phải có tâm, tài, dày dặn kinh nghiệm, cán bộ quản lý điều hành đủ năng lực, xây dựng bộ máy triển khai thực hiện hiệu quả. Một ban lãnh đạo sáng suốt, năng động cùng đội ngũ cán bộ nhân viên trẻ tuổi, nhiệt huyết, sáng tạo, có kinh nghiệm, trình độ chuyên môn cao đã đưa công ty đạt được nhiều thành công, ngày càng phát triển lớn mạnh, bền vững, góp phần xứng đáng vào sự thịnh vượng của công ty Cổ phần Xây dựng và Thương mại An Phước nói riêng cũng như cả nước nói chung.