Mô tả công việc
- Manage project timelines to ensure timely completion.
- Resolve various issues related to customer user experience.
- Advise and address all customer inquiries before, during, and after the sale.
- Act as a “bridge” between customers and the internal team for organizing meetings and financial planning.
- Collaborate with the team to plan and implement seasonal promotional campaigns to attract customers.
- Perform other professional tasks as required by the Sales Manager.
Yêu cầu công việc
- Age: 24- 35
- Preferred: Experience in Sales or Customer Service in the software field
- Basic proficiency in office software
- Presentation skills (strong ability to articulate issues) and communication skills for working with business clients
- Education: College or university degree
Quyền lợi
- Initiative bonus, campaign bonus
- Unlimited total income (Fixed salary up to 15 million + incentive commitment over 10%)
- Equipped with computer, phone allowance, business trip allowance
- Opportunity to travel
- Enjoy full benefits: Insurance, birthday, holiday bonus, travel, health care, periodic vacation
- Social welfare regimes: Health insurance, social insurance, and unemployment insurance are covered according to the provisions of the labor law.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-23 00:00:03
Công ty Cổ phần Yamaguchi Việt Nam là đơn vị uy tín hoạt động trong các lĩnh vực:
- Sản xuất, gia công cơ khí chính xác
- Thiết kế, lắp đặt hệ thống rửa xe tự động, hệ thống phun sương dập bụi,...
- Cung cấp máy nông sản thực phẩm: máy làm bún phở, máy xay xát, máy làm bánh cuốn, máy làm bánh đa nem, hệ thống rang, sấy...
- Cung cấp vật tư công nghiệp: thiết bị bảo hộ lao động, bộ lưu điện UPS, LiOA...
- Cung cấp thiết bị phòng QA,QC, phòng thí nghiệm, y tế, kit test kiểm tra nhanh vệ sinh an toàn thực phẩm,...