Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTIONS:
As a Digital & Performance Marketing Executive at Diag, you will play a critical role in driving our digital marketing strategy and execution. Your primary focus will be on developing and implementing performance-based marketing initiatives to increase patient acquisition, engagement, and retention.
- Plan, execute, and manage performance marketing campaigns across various digital channels, including search engines, social media, landing pages, email, and display advertising.
- Monitor leads and do analysis on conversion, and investigation for seeing what can be improved. Work with sales and operations to implement anything as needed for marketing and sales improvement.
- Set up tracking to monitor performance of campaigns and traffic to landing pages and website
- Monitor and analyze campaign performance data to identify trends, optimize strategies, and report on ROI and other key performance indicators (KPIs).
- Conceptualize and create engaging content that will build a community and elevate our brand
- Conduct ongoing market research to stay informed about industry trends, competitor strategies, and emerging technologies in the healthcare marketing space.
- Other ad-hoc tasks as assigned
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS:
- Experienced in media buying on online platforms including; Facebook Ads, Google AdWords, Bing Ads,…
- Strong analytical skills and experience with data-driven decision-making.
- Proficiency in digital marketing tools (e.g., Google Analytics, AdWords, Facebook Ads Manager), content management systems and able to work with editorial team.
- Ability to work and thrive in a fast-paced, rapidly changing work environment.
- Passionate and pro-active: a driven, self-starter who can work independently and as part of a team.
- Good organizational skills and attention to detail.
- Proficient with Microsoft Office Suite or related marketing software/tools
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Vinacontrol CE ® là một thành viên của Tập Đoàn Vinacontrol, tiền thân là Cơ quan Giám Định hàng hóa XNK được thành lập từ năm 1957 bởi Bộ Ngoại thương và chính thức chuyển thành Công ty Cổ phần từ ngày 01/06/2005.
Vinacontrol CE ® hoạt động trong lĩnh vực chứng nhận, kiểm định, giám định, quan trắc và đào tạo với sứ mệnh hỗ trợ các tổ chức, doanh nghiệp Việt Nam nâng cao năng lực cạnh tranh cả về thương hiệu và hiệu quả hoạt động để hướng tới thành công bền vững. Với bề dày kinh nghiệm và dịch vụ gắn liền với chất lượng, uy tín, độc lập, khách quan; Vinacontrol CE ® đã cung cấp dịch vụ cho nhiều tổ chức, doanh nghiệp đạt được các chuẩn mực Quốc gia, Quốc tế, khu vực và áp dụng một cách hiệu quả trong hoạt động sản xuất, kinh doanh của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng đầy đủ các chế độ quy định trong luật lao động: bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, bảo hiểm thất nghiệp.
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ phúc lợi khác chung của công ty: nghỉ mát, nghỉ phép, ăn trưa…
Lịch sử thành lập
- Vinacontrol CE ® là một thành viên của Tập Đoàn Vinacontrol, tiền thân là Cơ quan Giám Định hàng hóa XNK được thành lập từ năm 1957 bởi Bộ Ngoại thương và chính thức chuyển thành Công ty Cổ phần từ ngày 01/06/2005.
Mission
Tầm nhìn:Vinacontrol CE: Trở thành một tổ chức dịch vụ đánh giá sự phù hợp có trình độ, năng lực và thương hiệu được thừa nhận, công nhận rộng rãi ở Việt Nam và Khu vực Châu Á – Thái Bình Dương
Sứ mệnh: Đi đầu trong cải cách phương thức cung cấp dịch vụ ngành đánh giá sự phù hợp bằng các nghiên cứu và ứng dụng kỹ thuật, công nghệ tiên tiến và đầu tư cho nhân tố con người nhằm thúc đấy