- As a member of the Gameloft Creative Agency, the Video Artist will report to the Creative Agency Lead while meeting the needs of the Marketing and User Acquisition Team;
- The main responsibility will be to create exciting video content: video trailers for different marketing purposes and publishing on the various platforms (Google Play, AppStore, Microsoft Store, Steam, PlayStation, Nintendo, Xbox, etc), as well as performing video ads specifically designed for different performance channels such as Facebook, Google AdWords, TikTok, YouTube, among others;
- You’ll be producing videos for different games, each with its own unique visual and communication style, while always keeping in mind that the ultimate goal is to engage users and drive their direct response to generate game downloads.
- Develop and execute high-end video content to improve the marketing efforts and find new engaged users for our games;
- Capture compelling in-game content from the game engine;
- Take full ownership of the video production cycle, from concept to final delivery;
- Execute clients (lead / internal teams / licensor) revisions on spec and on time;
- Learn and apply artistic / IP / licensing guidelines;
- Use creativity and innovation to propose new ideas and formats for edits to take our video production to the next level;
- Improve overall video quality through the use of sound effects, music, text, graphics, or any other elements;
- Provide creative suggestions and innovative ideas for video projects, including visual storytelling, pacing, and overall design. Stay up-to-date with industry trends and emerging technologies to incorporate them into video editing workflows;
- Adapt videos into various multiple formats and exports of all types: optimize videos for different platforms and formats, ensuring they are properly compressed, encoded, and formatted for web, social media, or other distribution channels. Maintain a strong understanding of video codecs and compression standards;
- Monitor the performance of your ads and work closely with our internal teams;
- Participate to meetings and constantly bring new creative ideas;
- Stay on top of current trends for gaming and video platforms.
- Respect delivery deadlines;
- Ensure that creatives adhere to the high quality standards;
- Maintain the highest standards of professionalism with regard to the team and clients.
- You are creative!
- You’re fluent in English and possess strong communication skills;
- Fully proficient with motion design, video editing and video content creation;
- Extensive experience with video editing, motion graphics and graphic design in videos using Adobe suites such as Premiere, After Effects, and Photoshop;
- Ability to independently follow a creative brief through the full production cycle, from asset preparation to final delivery;
- Ability to work on multiple tasks with overlapping deadlines in a fast-paced environment;
- Great artistic sensibilities, detail oriented, curious, willing to innovate and explore constantly;
- Willingness to learn about game-engine content manipulation;
- An online portfolio and/or demo reel is required and must be included with the application.
- Passion and experience working in video games;
- Previous experience in 3D application (3dsmax, Blender, Maya, etc);
- Previous experience working with these engines: Unity, Unreal Engine;
- 2D skills / experience.
Công ty CP Ecoba Việt Nam là nhà thầu xây dựng và quản lý dự án chuyên nghiệp. Được thành lập từ đầu những năm 2000, cho đến nay danh tiếng Ecoba Việt Nam đã được khẳng định qua thành công của những dự án lớn với các chủ đầu tư hàng đầu trong và ngoài nước, các tổng thầu quốc tế. Là nhà thầu tiên phong trong việc ứng dụng các mô hình tiêu chuẩn vào quản trị và đã có những bước phát triển vượt bậc, tháng 11/2018, Ecoba Việt Nam vinh dự là nhà thầu xây dựng duy nhất được tổ chức phi chính phủ hàng đầu Châu Á Enterprise Asia trao tặng giải thưởng “Doanh nghiệp Châu Á 2018” (APEA). Năm 2020, Ecoba là Nhà thầu xuất sắc của giải thưởng Ashui Vietnam 2020 và 2 năm liên tiếp nằm trong Bảng xếp hạng Top 10 Công ty xây dựng uy tín do Vietnam Report công bố.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH, BHYT, BHTN, ….theo quy định Công ty và Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thiện nguyện
- Tổ chức các hoạt động ngoài trời, các sự kiện nhân ngày lễ như 20/10, 8/3, Trung thu, ngày Quốc khánh 2/9,...
- Du lịch hè hằng năm - chương trình dành cho toàn bộ CBNV và người thân
- Chương trình Teambuilding gắn kết
- Các hoạt động thể thao, chương trình văn nghệ cuối năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2000, được thành lập cho đến nay danh tiếng Ecoba Việt Nam đã được khẳng định qua thành công của những dự án lớn với các chủ đầu tư hàng đầu trong và ngoài nước, các tổng thầu quốc tế.
- Tháng 2/2010, Thành lập công ty Cổ Phần LIDECO 3 - Tiền thân là Xí nghiệp XL số 3 thuộc Công ty CP phát triển đô thị Từ Liêm (LIDECO)
- Năm 2012, Hoàn thành xây dựng nhà máy xử lý nước thải lớn nhất Việt Nam
- Tháng 3/2013, CTCP LIDECO 3 đổi tên thành CTCP ECOBA VIETNAM, công ty mẹ Lideco thoái 100% vốn. ECOBA chính thức hoạt động độc lập không phụ thuộc công ty mẹ về năng lực và thương hiệu
- Tháng 4/2013, ECOBA thành lập thành viên của mình là Công nghệ môi trường ECOBA, tập trung vào phát triển chuyên sâu sản phẩm dự án Xử lý nước thải với đa dạng các dịch vụ từ thiết kế, xây dựng và vận hành
- Năm 2015, ECOBA gia nhập thành công vào thị trường BĐS - thị trường có tốc độ phát triển nhanh nhất, khởi đầu giai đoạn mở rộng và phát triển mạnh mẽ.
- Năm 2016 - 2017, ECOBA được chọn làm nhà thầu chính cho nhiều dự án quan trọng như: Ecopark, Minh Khai City Plaza, Park Hill Premium - P12, v.v.; Được thị trường nhận biết như một thương hiệu tin cậy trong thi công nhà cao tầng.
- Năm 2018, Thành lập công ty cơ điện Ecoba - ECOBA M&E
- Tháng 3/2019, Hoàn thành việc cài đặt và đưa vào vận hành thành công hệ thống phần mềm quản trị doanh nghiệp SAP – ERP
- Năm 2020, Lọt vào bảng xếp hạng top 10 Doanh nghiệp xây dựng uy tín, Top 500 doanh nghiệp Việt Nam (VNR500), Giải thưởng doanh nghiệp xuất sắc châu Á (APEA), Giải thưởng nhà thầu của năm Ashui 2020,.. cho thấy một triển vọng tích cực trong những năm tiếp theo của Ecoba
- Tháng 5/2020, Ecoba Việt Nam nhận vốn đầu tư từ tập đoàn Haseko Nhật Bản
Mission
Ecoba phát triển một doanh nghiệp có giá trị bền vững dựa trên các yếu tố:
- Cam kết đem lại giá trị thực sự cho khách hàng
- Tạo dựng ra một môi trường văn hóa có tinh thần tập thể cao, khuyến khích chia sẻ đoàn kết cùng hướng về mục tiêu, nơi mà mọi thành viên trong công ty được phát triển và cống hiến hết mình
- Theo đuổi một giá trị bền vững, đem lại lợi ích dài hạn cho các cổ đông và toàn thể các thành viên trong công ty.
- Hiểu và chủ động gắn kết với cộng đồng.
Review Ecoba
Công ty xây dựng uy tín
Công ty xây dựng uy tín
Công ty có hệ thống tốt