Mô tả công việc
- Maintain current Sales’s market and Business and new customer development.
- Follow-up the customer’s orders once placing PO/ production plan/ request shipment schedule/ payment plan/ documents checking.
- Handle customer enquiries as and when required.
- Timely report to General Manager in form of weekly updates about market information, competitor situation, customer situation.
- Responsible for managing overdue customers: Monitoring overdue, urging the payment, handling overdue related issues.
- Follow-up inventory and make sure delivery PO within month, limit long-term inventory (over 3 month).
- Perform other jobs as requested of superiors.
Yêu cầu công việc
-At least 2 years-experience working as Foreign Trade.
- Experience in B2B sales.
-Bachelor Degree, majoring in Economics, Business Administration or relevant field.
-Good at Microsoft Office and good at English communication.
-Chinese communication (prioritize).
-Experienced in paper industry, packaging is a plus.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Công ty CP Nhà Máy TTBYT USM Healthcare tọa lạc tại Khu công nghệ cao thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam (Sài gòn Hitech Park). Với diện tích hơn 10,000 m2, nhà máy xây dựng dây chuyền sản xuất theo tiêu chuẩn GMP-WHO, ISO 13485… với các phòng sạch tiêu chuẩn quốc tế class 10.000 đủ điều kiện sản xuất các sản phẩm trang thiết bị y tế công nghệ cao.
USM Healthcare không ngừng nỗ lực để mang lại những giá trị cốt lõi: An toàn – Chất lượng – Uy tín, là sự lựa chọn hoàn hảo về cung cấp các sản phẩm vật tư tiêu hao y tế.