Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Manage all marketing for the company and activities within the marketing department.
- Support to CEO for building up brand strategies, developing business plan for Vietnam market.
- Research and understand the market, industry, and competitors to shape the brand positioning and identify differentiating factors.
- Propose, develop and conduct the Marketing program of assigned products.
- Coordinate marketing campaigns with sales activities to promote company brand and corporate identity such as trade shows, advertisement, digital marketing, internal brand engagement, organize sales support and other PR events done properly and at high quality.
- Follow up and analyze the development of the assigned products and propose suitable programs.
- Monitor and evaluate the effectiveness of marketing campaigns, propose improvements, and adjust strategies according to market requirements.
- Ensure the quality of communication in solving customer’s problems as well as answering offers and enquiries for them.
- Maintain effective internal communications to ensure that all relevant company functions are kept informed of marketing objectives.
- Oversee the company marketing budget.
- Manage orders and cost control in sale margin.
- Train and develop the quality of marketing staff.
- Plan and implement internal marketing for talents recruitment.
- Perform other related duties as required under the direction of CEO.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS:
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related fields.
- Minimum of 5 years of work experience in marketing and branding, with at least 3 years of experience in a similar managerial position for large FMCG companies.
- Good verbal and written communications skills in English (study abroad is preferred);
- Strong analytical skills with data driven analysis. Highly proficient Microsoft Office (a plus if have used or experienced in any dashboard or reporting tools such as Tableau, PowerBI,…)
- Familiarity with effective marketing and advertising methods. Strong at brand management, consumers understanding, creative & strategic knowledge.
- Understanding of the corporate industry and domestic market trends.
- Capable of communicating clearly to different depts and BU within the company;
- Creative thinking, strategic mindset, and decision-making abilities.
- Strong leadership and team management skills.
- Highly flexible/open-minded, resourceful and practical.
OPPORTUNITIES:
- Competitive salary, all benefits followed Vietnamese labour law, plus 13rd month salary, quarterly performance bonus;
- Work hours:
· Monday - Friday: 8:00 – 17:00 (Lunch break: 12:00 – 13:00)
· Saturday: 8:00- 12:00
- Meal, Travel, Telephone allowances;
- Annual health check-up. Private health care program;
- Company trip at least once per year;
- Gaining clear view of your career path and attractive salary;
- Receiving training opportunities including many technical seminars and soft skill training courses;
- Professional and dynamic working environment;
- Having chance to work for worldwide customers and partners.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được dẫn dắt bởi những chuyên gia kỳ cựu, sở hữu đội ngũ hàng trăm chuyên viên có kinh nghiệm, Faraland Việt Nam là doanh nghiệp Bất động sản uy tín TOP đầu trong lĩnh vực thanh khoản cho thị trường, đầu tư, khai thác các dự án Bất động sản phân khúc Triệu đô, nhiều Triệu đô.
Với tầm nhìn dài hạn và quan điểm phát triển bền vững, Faraland Việt Nam luôn là đối tác đồng hành tin cậy của các Tập đoàn, nhà đầu tư Dự án Bất Động Sản trong và ngoài nước. Qua đó mang đến cho Quý khách hàng, Quý đối tác những dự án bất động sản chất lượng, xứng tầm đẳng cấp khi các sản phẩm đều đạt được những tiêu chí khắt khe như: Giá trị lớn đến siêu lớn, vị trí đắc địa, sản phẩm đảm bảo chất lượng, tiện ích phong phú và đa dạng, giá cả hợp lý, giá trị tăng cao theo thời gian.
Không chỉ đặt khát vọng bứt tốc làm chủ thị trường Bất Động Sản, Faraland Việt Nam còn có tham vọng mở rộng lĩnh vực phát triển thành tập đoàn đa ngành đa nghề (Sunfara Corporation). Từ đó vươn mình trở thành tập đoàn hàng đầu cả nước. Để đạt được tham vọng này, Faraland Việt Nam cần có sự tham gia góp sức của đội ngũ tinh hoa, sẵn sàng cho những vị trí chủ chốt để đưa công ty bứt phá trong hành trình “TẠO BƯỚC TIẾN NHANH CHO THÀNH CÔNG LỚN”.
Với bộ máy đứng đầu hiện nay là cá nhân, tập thể có thành tích vượt trội trong môi trường Bất động sản, đến với Faraland Việt Nam các ứng viên xuất sắc sẽ có cơ hội trải nghiệm những vị trí cao hơn. Không chỉ vậy bạn còn được trau dồi, học hỏi, đào tạo, dẫn dắt trên con đường thành công bởi những thế hệ đi trước giàu kinh nghiệm thực chiến.