- Communication management:
- Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
- Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
- Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
- Social Media:
- Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
- Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
- Crisis Management:
- Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
- Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
- Online & Offline Visibility Management:
- Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
- Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
- Leadership:
- Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
- Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development
- Possess solid knowledge and experience communication strategy
- Have experience in branding strategy, brand reputation protection
- Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
- Possess experience in event planning is a plus
- Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
- Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
- Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
- At least 2 years of team management experience
- At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
- Excellent command of English
Được dẫn dắt bởi những chuyên gia kỳ cựu, sở hữu đội ngũ hàng trăm chuyên viên có kinh nghiệm, Faraland Việt Nam là doanh nghiệp Bất động sản uy tín TOP đầu trong lĩnh vực thanh khoản cho thị trường, đầu tư, khai thác các dự án Bất động sản phân khúc Triệu đô, nhiều Triệu đô.
Với tầm nhìn dài hạn và quan điểm phát triển bền vững, Faraland Việt Nam luôn là đối tác đồng hành tin cậy của các Tập đoàn, nhà đầu tư Dự án Bất Động Sản trong và ngoài nước. Qua đó mang đến cho Quý khách hàng, Quý đối tác những dự án bất động sản chất lượng, xứng tầm đẳng cấp khi các sản phẩm đều đạt được những tiêu chí khắt khe như: Giá trị lớn đến siêu lớn, vị trí đắc địa, sản phẩm đảm bảo chất lượng, tiện ích phong phú và đa dạng, giá cả hợp lý, giá trị tăng cao theo thời gian.
Không chỉ đặt khát vọng bứt tốc làm chủ thị trường Bất Động Sản, Faraland Việt Nam còn có tham vọng mở rộng lĩnh vực phát triển thành tập đoàn đa ngành đa nghề (Sunfara Corporation). Từ đó vươn mình trở thành tập đoàn hàng đầu cả nước. Để đạt được tham vọng này, Faraland Việt Nam cần có sự tham gia góp sức của đội ngũ tinh hoa, sẵn sàng cho những vị trí chủ chốt để đưa công ty bứt phá trong hành trình “TẠO BƯỚC TIẾN NHANH CHO THÀNH CÔNG LỚN”.
Với bộ máy đứng đầu hiện nay là cá nhân, tập thể có thành tích vượt trội trong môi trường Bất động sản, đến với Faraland Việt Nam các ứng viên xuất sắc sẽ có cơ hội trải nghiệm những vị trí cao hơn. Không chỉ vậy bạn còn được trau dồi, học hỏi, đào tạo, dẫn dắt trên con đường thành công bởi những thế hệ đi trước giàu kinh nghiệm thực chiến.