Reception of guests coming to work at the Office.
Receive all comments from customers, synthesize information to submit to CS/Operation management for consideration and settlement.
Receive customer's application for using Workflex service.
Other tasks or responsibilities as assigned by Managersand Team leader.Graduated from high school or higher, preferably in tourism, hotel management or equivalent.
Good appearance, height from 1m60 and up.
Good communication skills, no lisp, stuttering in both English and Vietnamese.
Proficient computer skills: MS Excel, Word, PowerPoint.
Service orientation: Customer service minded.Competitive salary with comprehensive benefits: regular health check-ups, team-building activities, paid leave, holiday gifts, etc.
Full insurance coverage: social insurance, 24-hour insurance, health insurance.
Support for parking, lunch, tea, and coffee.
Công ty Cổ phần Đầu tư & phát triển Đại Trường Sơn (DTSG) được thành lập với tôn chỉ lấy uy tín, chính trực và hiệu quả làm nền tảng. Qua những năm tháng hình thành và phát triển, đó là kim chỉ nam, văn hóa chung mà chúng tôi luôn tự hào gìn giữ và phát huy để làm nên giá trị khác biệt của Đại Trường Sơn Group.
Vượt lên trên tất cả, tính hiệu quả trong công việc và sự hài lòng của các đối tác, khách hàng là phần thưởng quý giá nhất mà chúng tôi luôn khao khát… Chúng tôi xây dựng chuỗi giá trị từ nghiên cứu, báo cáo thị trường, tư vấn phát triển dự án, triển khai hoạt động tiếp thị và phân phối. DTSG đang nỗ lực cho những bứt phá, mở rộng phạm vi hoạt động, vươn đến mục tiêu trở thành THƯƠNG HIỆU DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN TOÀN DIỆN VÀ ĐƯỢC TIN TƯỞNG LỰA CHỌN ĐẦU TIÊN TẠI VIỆT NAM.