Mô tả công việc
- Greeting and thanking guests in a sincere, friendly manner.
- Checking guests in on arrival and out on departure..
- Anticipating and addressing guests' needs, and resolving their problems and complaints.
- Operating switchboard and assisting with inquiries.
- Assisting the reservations manager with taking reservations.
- Collaborating and communicating with other internal departments to ensure guest satisfaction.
- Complying with hotel procedures and safety policies.
- Performing duties on a daily checklist.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary & compensation
- 2 day-off/ week
- Learning and Development opportunities
- Meals and uniform are provided
- Continued training
- Participates in multiple activities
- Social & health insurance, plus PVI insurance
- Monthly recognition program
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Hotel Management, Business Administration or related fields
- Good command of English or other languages
- Understanding of Opera system
- At least 1 year of experience in the same role
- Great problem-solving skills
- Attention to details
- Ability to work under high pressure
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Đầu tư & phát triển Đại Trường Sơn (DTSG) được thành lập với tôn chỉ lấy uy tín, chính trực và hiệu quả làm nền tảng. Qua những năm tháng hình thành và phát triển, đó là kim chỉ nam, văn hóa chung mà chúng tôi luôn tự hào gìn giữ và phát huy để làm nên giá trị khác biệt của Đại Trường Sơn Group.
Vượt lên trên tất cả, tính hiệu quả trong công việc và sự hài lòng của các đối tác, khách hàng là phần thưởng quý giá nhất mà chúng tôi luôn khao khát… Chúng tôi xây dựng chuỗi giá trị từ nghiên cứu, báo cáo thị trường, tư vấn phát triển dự án, triển khai hoạt động tiếp thị và phân phối. DTSG đang nỗ lực cho những bứt phá, mở rộng phạm vi hoạt động, vươn đến mục tiêu trở thành THƯƠNG HIỆU DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN TOÀN DIỆN VÀ ĐƯỢC TIN TƯỞNG LỰA CHỌN ĐẦU TIÊN TẠI VIỆT NAM.