Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Customer Service Executive (English & Chinese)
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
19/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
- Receive, check the booking information . Update procedures , contact with customers to ensure the booking process information in accordance with procedures prescribed by each customer
- Quotations for each customer request and payment tracking system
- Convey accurate , timely , and complete customer requirements for stakeholders
- Answers to questions , complaints , complaining customer / supplier / factory .
- Responsible for contacts and prepare the required documents and pre / post tests
- Closely associate with the relevant departments to resolve and implement customer requirements efficiently and most timely questions
- Exposure , meet and discuss with customers , factories when directed by upper management
- Participate in training programs and training to improve in terms of knowledge and expertise .
- Perform other duties assigned by management
* Working location: Nguyen Thi Dinh, Thanh My Loi, Thu Duc City
- Quotations for each customer request and payment tracking system
- Convey accurate , timely , and complete customer requirements for stakeholders
- Answers to questions , complaints , complaining customer / supplier / factory .
- Responsible for contacts and prepare the required documents and pre / post tests
- Closely associate with the relevant departments to resolve and implement customer requirements efficiently and most timely questions
- Exposure , meet and discuss with customers , factories when directed by upper management
- Participate in training programs and training to improve in terms of knowledge and expertise .
- Perform other duties assigned by management
* Working location: Nguyen Thi Dinh, Thanh My Loi, Thu Duc City
Yêu cầu công việc
- Female, from 23-30 year old.
- English is a must. Chinese communication
- Good communication, Ms. Office, problem sloving skills
- Customer oriented, willing to study & hard working
- Willing to travel
- English is a must. Chinese communication
- Good communication, Ms. Office, problem sloving skills
- Customer oriented, willing to study & hard working
- Willing to travel
Quyền lợi được hưởng
Bảo hiểm sức khỏe, Lương tháng 13...
Khu vực
Abenla
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Công Ty TNHH Abenla Với thế mạnh của mình, Abenla tự tin vào việc phát triển các giải pháp toàn diện, sản phẩm chất lượng cũng như dịch vụ khách hàng hoàn hảo trong lĩnh vực Viễn thông và Giải pháp Marketing, mang lại sự hài lòng tối đa cho khách hàng và các đối tác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
“Không ngừng học hỏi” là điều mà ABENLA luôn thúc đẩy tinh thần toàn thể nhân viên. Học hỏi từ trong những dự án đầy thách thức, từ đồng nghiệp, từ sách vở, đồng thời từ rất nhiều những chương trình đào tạo cả chuyên môn và kỹ năng mềm mà ABENLA xây dựng.
Review Abenla
5.0
1 review
16/11/2023
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hà Nội
Công ty gia đình, văn hóa công ty trẻ nhưng các lãnh đạo rất biết tiếp thu các quy trình hiện đại
Những nghề phổ biến tại Abenla
Bạn làm việc tại Abenla? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Abenla
Click để đánh giá