Mô tả công việc
I. DUTIES AND RESPONSIBILITIES
• Manage workers compensation and rehabilitation and medical insurance
• Develop and implement procedures for handling disciplinary and grievance interviews
• Managing legal licenses and permits of the Hotel including the application and renewal
• Respond to requests for information from internal and external sources.
• Ensures comprehensive and regular staff communication sessions
• Prepares efficient work schedules considering the hotel and labor requirements
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Good working environment;
- 2 days off per week
- Uniform Laundry by the Company;
- Daily meals;
Yêu cầu công việc
Qualifications –
Bachelor’s degree in Human Resources/ Business Administration/ English Language.
Required Skills –
- Communication skills
- Knowledge of Local Labour and Employment Regulations.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Problem solving, analytical, reasoning, motivating, organizational abilities.
- Good writing skills
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Bán lẻ Phương Nam (PNC) là một trong những Công ty hàng đầu trong lĩnh vực kinh doanh, phát hành sách, báo, văn hóa phẩm, sản xuất & phát hành Audio video, dịch vụ in ấn, liên kết xuất bản, kinh doanh hệ thống Nhà sách Phương Nam trên toàn quốc, cụm rạp chiếu phim CGV, phân phối các sản phẩm nhãn hiệu Disney … Với mục tiêu mang đến cho khách hàng những tiện ích chuẩn mực và thiết thực khi sử dụng dịch vụ tại hệ thống Nhà sách Phương Nam, Công ty Phương Nam đã và đang mở rộng hình thức Bookcafe tại các nhà sách nhằm mang lại cho khách hàng những trải nghiệm thú vị khi đến với hệ thống Nhà sách Phương Nam.