Mô tả công việc
SCOPE OF WORK
The Hospitality, F&B, Campaign Assistant Account Manager, Destination Marketing will be responsible for cooperating with related departments from Hotels, F&B and operation in developing, overseeing and executing the design, layout, and branding of the hotels, F&B outlets, and campaign events.
This role requires a creative individual with a keen eye for detail and a strong understanding of branding principles to ensure all visual communications are cohesive and aligned with the hotel’s brand identity.
KEY RESPONSIBILITIES AND ACCOUNTABILITIES
Design and Layout:
- Develop and design visual concept and content for all hotel collaterals, including promotional materials from operational departments of Spa, Front Office, Room, Food & Beverage, House Keeping, Recreation, and sale brochures and collaterals, signage, and digital assets.
- Ensure the hotel collateral follow strictly branding guideline and remain consistency.
- Create visually appealing and on-brand designs for F&B outlets, including menus, posters, and promotional materials.
- Design layouts for campaign events, ensuring a cohesive and engaging visual presentation.
Branding and Identity:
- Maintain and enforce the Hoiana and Hospitality, F&B, Campaign brand guidelines across all visual communications.
- Ensure consistency in branding look and feel across all design materials.
- Collaborate with the marketing team to develop and refine the brand's visual identity.
Campaign Support:
- Come out the main KV for seasonal campaigns with creative design solutions that drive engagement and awareness.
- Develop and design event collateral, including invitations, banners, social media graphics, and promotional items.
- Work closely with the event planning team to create on-brand event experiences.
Collaboration and Coordination:
- Collaborate with operational departments to ensure design needs are met and projects are delivered on time.
- Coordinate with external vendors and printers to produce high-quality printed materials.
- Work with photographers and videographers to create compelling visual content for hotels, F&B and campaign.
Project Management:
Manage multiple design projects simultaneously, ensuring timely delivery and high-quality output.
Prioritize tasks and manage workflow to meet deadlines.
Innovation and Trends:
Stay updated on design trends and industry best practices.
Propose innovative design solutions to enhance the hotel's visual communication strategy.
Quyền lợi được hưởng
- Professional and multicultural working environment
- Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
- Big-scale project in central Vietnam
- Career Development Opportunity
Yêu cầu công việc
JOB QUALIFICATIONS
- Working on-site at Hoiana.
- More than 5 years of work experience in a design firm, advertising agency with projects related to hospitality, real estate, golf, casino.
- Good writing and communication skills in English.
- Hands-on experience with logo design, typography, color, web layout design, print production, image selection and package design.
- Proficient use of InDesign, Photoshop, Illustrator or other visual design and/or wire-framing tools.
- Demonstrable graphic design skills with a strong portfolio.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Bảo hiểm Shinhan Life Việt Nam gia nhập thị trường bảo hiểm Việt Nam từ tháng 2/2021, có trụ sở chính tại TP.HCM, hoạt động trong lĩnh vực bảo hiểm nhân thọ, bảo hiểm sức khỏe và đầu tư tài chính. Với số vốn điều lệ ban đầu là 2.320 tỉ đồng, 100% góp bởi công ty mẹ Shinhan Life Insurance Corporation, Shinhan Life Việt Nam chính thức khai trương và bắt đầu hoạt động kinh doanh vào tháng 1 năm 2022. Hiện nay, công ty đang tập trung thiết lập kênh phân phối sản phẩm qua kênh đại lý tổ chức, telemarketing và kỹ thuật số để sớm đạt được lợi thế về loại hình bảo hiểm bảo vệ, mang lại những giá trị mới cho khách hàng Việt Nam. Là tân binh nhưng với bề dày kinh nghiệm hoạt động trong lĩnh vực bảo hiểm và tài chính từ công ty mẹ Shinhan Life Hàn Quốc, công ty tự tin sẽ mang lại những trải nghiệm mới mẻ và thú vị cho khách hàng về các sản phẩm, kênh phân phối và dịch vụ khác biệt chưa được khai thác.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các hoạt động ngoại khóa: văn nghệ, thể thao, du lịch của Công ty.
- Tham gia BHXH và hưởng chế độ theo Luật Lao động
- Tham gia bảo hiểm sức khỏe PTI, khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia các tour du lịch theo chương trình của công ty.
- Team Building, Year end Party...
Lịch sử thành lập
- Năm 2022: Shinhan Life Việt Nam chính thức khai trương và bắt đầu hoạt động kinh doanh.
Mission
“Tài chính ấm áp” – Mang lại một thế giới tốt đẹp hơn bằng sức mạnh tài chính là tôn chỉ hoạt động và mục tiêu theo đuổi của Tập đoàn Tài chính Shinhan và Shinhan Life.
Review Shinhan Life Việt Nam
Đồng nghiệp rất vui vẻ và hỗ trợ(GL)
Môi trường đẹp(GL)