Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1/ HR
- Plan and develop a suitable personnel plan in each period
- Advise and consult the company manager to develop policies, regulations and management of personnel related activities
- Formulate the regulations on the recruitment, salary, bonus and welfare measures and measures to encourage labor to work effectively
- Plan, design and implement training programs for staff and workers.
- Carry out assessment / evaluation of policies, internal rules, and best practice
- Carry out HR monitoring to better manage and use HR.
- Operation planning and operations management for departments.
- Develop, plan policies for development and attracting human resources
- Perform other tasks as required by the manager of the company.
2/ General Affairs
- Responsible for the day to day organization of the administrative
- Handling secretarial duties, reception, telephone and mail and parcel traffic, office and general administration.
- Taking minutes in dedicated meetings.
- Assistance to management in practical matters, general affairs and administration.
- Taking care of facility management and maintenance, office supplies, relation to service providers, business and personal contacts, potential vendors and relations, cleaning and housekeeping services.
- Organizations of meetings, business trips, hotel and flight bookings, catering, lunches.
- Arrangement of special events and occasions.
- Internal PR & external PR Jobs
- Health and other jobs
3/ IT – LEGAL:
- License
- Law
- Compliance
Detailed jobs will be discussed more in interview.
Yêu Cầu Công Việc
Sex: Female/ Male
Age: 35+
Education: Bachelor or higher education with major in Human Resources Management, Law, Business Administration, or related
Experience: 5-8 YOE in HR- General Affair with at least 2 YOE at the same level, prefer experience in manufaturing companies.
Good English (4 skills) and computer skills
Good organizational skills and attention to detail.
Strong analytical and problem-solving and leadership skills.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Bảo hiểm Shinhan Life Việt Nam gia nhập thị trường bảo hiểm Việt Nam từ tháng 2/2021, có trụ sở chính tại TP.HCM, hoạt động trong lĩnh vực bảo hiểm nhân thọ, bảo hiểm sức khỏe và đầu tư tài chính. Với số vốn điều lệ ban đầu là 2.320 tỉ đồng, 100% góp bởi công ty mẹ Shinhan Life Insurance Corporation, Shinhan Life Việt Nam chính thức khai trương và bắt đầu hoạt động kinh doanh vào tháng 1 năm 2022. Hiện nay, công ty đang tập trung thiết lập kênh phân phối sản phẩm qua kênh đại lý tổ chức, telemarketing và kỹ thuật số để sớm đạt được lợi thế về loại hình bảo hiểm bảo vệ, mang lại những giá trị mới cho khách hàng Việt Nam. Là tân binh nhưng với bề dày kinh nghiệm hoạt động trong lĩnh vực bảo hiểm và tài chính từ công ty mẹ Shinhan Life Hàn Quốc, công ty tự tin sẽ mang lại những trải nghiệm mới mẻ và thú vị cho khách hàng về các sản phẩm, kênh phân phối và dịch vụ khác biệt chưa được khai thác.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các hoạt động ngoại khóa: văn nghệ, thể thao, du lịch của Công ty.
- Tham gia BHXH và hưởng chế độ theo Luật Lao động
- Tham gia bảo hiểm sức khỏe PTI, khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia các tour du lịch theo chương trình của công ty.
- Team Building, Year end Party...
Lịch sử thành lập
- Năm 2022: Shinhan Life Việt Nam chính thức khai trương và bắt đầu hoạt động kinh doanh.
Mission
“Tài chính ấm áp” – Mang lại một thế giới tốt đẹp hơn bằng sức mạnh tài chính là tôn chỉ hoạt động và mục tiêu theo đuổi của Tập đoàn Tài chính Shinhan và Shinhan Life.
Review Shinhan Life Việt Nam
Đồng nghiệp rất vui vẻ và hỗ trợ(GL)
Môi trường đẹp(GL)