Mô tả công việc
- Planning and suggesting creative public relations strategies complied with the company profile
- Develop effective offline PR plans using appropriate strategies and tactics
- Executing strategies to connect with partners, chefs, organizations, associations to further expand company connection.
- Organize and coordinate with departments to organize offline PR activities such as cooking demo, workshop, trade fairs, etc. for certain assigned products to push sales and maximize company visibility
- Nurturing and maintaining the connection with partners, chefs, organizations, associations
- Advises companies on handling sensitive public issues to maintain reputation
- Analyze results of PR campaigns and prepare reports
- Perform other tasks as assigned by superiors.
Yêu cầu công việc
Assessment : Criteria Graduated from university or higher, preferably from the Academy of Journalism & Communication, Foreign Trade University, with priority given to majors related to Hospitality and kitchens.
Work experience
- Minimum 02 year of experience in similar positions
- Able to read and translate English into Vietnamese, knowledgeable about communication
- Has hospitality working experience
Skills
- Good communication, work management and problem solving skills
- Capability to work independently and also a team player
- Knowledge - Understanding hotels and restaurant chefs and their connection
- Knowledge - Understanding of the F&B field
- Skill – Research skills, searching for new potential connections and find the way to connect.
- Skill - Good presentation skill and ability to negotiate
- Good presentation skill and ability to negotiate
Quyền lợi được hưởng
- Have the right to create communication strategies, plan, communicate with the media, monitor press information, and organize events to increase brand recognition
- Proposed solutions to make work effective.
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
- Appraisal Appraisal performed at 2 months, from commencement of position, and then annually; or when there is a change of position, or any time there is a need to review performance
Address to working: 07 Nguyen Chi Thanh, Ward 9, District 5. Ho Chi Minh City, Viet Nam
Công ty TNHH Bảo hiểm Shinhan Life Việt Nam gia nhập thị trường bảo hiểm Việt Nam từ tháng 2/2021, có trụ sở chính tại TP.HCM, hoạt động trong lĩnh vực bảo hiểm nhân thọ, bảo hiểm sức khỏe và đầu tư tài chính. Với số vốn điều lệ ban đầu là 2.320 tỉ đồng, 100% góp bởi công ty mẹ Shinhan Life Insurance Corporation, Shinhan Life Việt Nam chính thức khai trương và bắt đầu hoạt động kinh doanh vào tháng 1 năm 2022. Hiện nay, công ty đang tập trung thiết lập kênh phân phối sản phẩm qua kênh đại lý tổ chức, telemarketing và kỹ thuật số để sớm đạt được lợi thế về loại hình bảo hiểm bảo vệ, mang lại những giá trị mới cho khách hàng Việt Nam. Là tân binh nhưng với bề dày kinh nghiệm hoạt động trong lĩnh vực bảo hiểm và tài chính từ công ty mẹ Shinhan Life Hàn Quốc, công ty tự tin sẽ mang lại những trải nghiệm mới mẻ và thú vị cho khách hàng về các sản phẩm, kênh phân phối và dịch vụ khác biệt chưa được khai thác.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các hoạt động ngoại khóa: văn nghệ, thể thao, du lịch của Công ty.
- Tham gia BHXH và hưởng chế độ theo Luật Lao động
- Tham gia bảo hiểm sức khỏe PTI, khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia các tour du lịch theo chương trình của công ty.
- Team Building, Year end Party...
Lịch sử thành lập
- Năm 2022: Shinhan Life Việt Nam chính thức khai trương và bắt đầu hoạt động kinh doanh.
Mission
“Tài chính ấm áp” – Mang lại một thế giới tốt đẹp hơn bằng sức mạnh tài chính là tôn chỉ hoạt động và mục tiêu theo đuổi của Tập đoàn Tài chính Shinhan và Shinhan Life.
Review Shinhan Life Việt Nam
Đồng nghiệp rất vui vẻ và hỗ trợ(GL)
Môi trường đẹp(GL)