- Take ownership in implementing effective BTL/Channel execution activity/ ATL campaign... to meet sales and brand objectives.
- Be a part of performing research and developing effective brand-building strategies
- Work close with key stage-holder to align on action and project execution
- Develop brand activity based on in-depth brand and consumer understanding
- Develop channel plan, source of growth and clear picture of succes on yearly basic
- Ensure excellent execution of plans from ATL to BTL and channels... to deliver campaigns’ objectives/KPIs through leading and engaging different stakeholders including agencies, sales and channel marketing teams
- Assist in development and execution of brand innovation projects
- Assist in strategic development of the brand (long-term positioning and strategy, digital strategy and communication)
- Manage stage-holder to execute project on time in full with good alignment and collaboration mind-set
- Brand budget & P&L management
- University Degree
- 4+ years marketing experience is required.
- Experience in brand management including the development and execution of media strategy, innovation and creative ideation process.
- A thorough understanding of marketing and business functions at FMCG sector.
- Demonstrated strength in marketing competence with focus on Brand Planning, Brand Strategy, Communication and Media Management.
- Ability to adapt to change and to operate effectively in time constrained and multiple priorities situation
- Strong analytical, decision making, influence, communication & presentation skills
- Achievement driven personality with ability to work in conditions which include multiple priorities, extended work schedules and specific time constraints
- Pro-activity and passion to brand marketing.
- Ability to influence across and up within the organization
- Able to inspire, motivate and lead project teams to achieve outstanding results
- Willing for frequent business travel
- Showing good stage-holder management skill set
- Having ON channel experience is a plus
For further information about the role. Apply today at: https://forms.office.com/e/sq7HVgVKyd
Carlsberg là một trong những công ty đa quốc gia Đan Mạch đầu tiên vào Việt Nam và đầu tư lần đầu vào năm 1993. Trong 20 năm đầu tiên, Carlsberg điều hành hoạt động tại Việt Nam thông qua Carlsberg Đông Dương. Năm 2013, CÔNG TY TNHH BIA CARLSBERG VIỆT NAM hoàn chỉnh được thiết lập bao gồm công ty kinh doanh và nhà máy sản xuất tọa lạc tại miền Bắc và miền Trung Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng các BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
- Được tham gia bảo hiểm AON 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch/nghỉ mát hàng năm
- Các hoạt động thể chất : văn nghệ thường niên, …
- Team building cuối mỗi quý
Lịch sử thành lập
- Năm 1993, Thành lập nhà máy liên doanh Đông Nam Á tại Hà Nội (thương hiệu Carlsberg và Halida)
- Năm 1994, Liên doanh với công ty TNHH bia Huế (thương hiệu Huda ở miền Trung Việt Nam
- Năm 2008, Trở thành nhà đầu tư chiến lược của công ty cổ phần Habeco
- Năm 2009, Mua lại cổ phần thiểu số của nhà máy bia Hạ Long, thương hiệu Hạ Long
- Năm 2011, Trở thành chủ sở hữu duy nhất của nhà máy bia Huế
- Năm 2013, Thành lập công ty TNHH Carlsberg Việt Nam và ra mắt bia Huda Gold (dòng sản phẩm cao cấp phát triển từ Huda)
- Năm 2016, Ra mắt bia Tuborg trong phân khúc cao cấp
- Năm 2018, Nhằm chào mừng Festival Huế lần thứ 10, Carlsberg Việt Nam chính thức cho ra mắt sản phẩm bia mới mang tên Huda Ice Blast
Mission
Carlsberg là một nhà cung cấp bia và các thương hiệu nước giải khát quốc tế năng động, tạo ra những trải nghiệm giá trị cho đối tác và người tiêu dùng.
Review BIA CARLSBERG VIỆT NAM
công ty tuyệt vời cung cấp nhiều quyền lợi, công việc có giá trị và một nhóm đồng nghiệp tốt (indeed)
Đây là một nơi làm việc tốt, đồng nghiệp thân thiện (indeed)
Tôi đã làm việc cho công ty được hơn hai năm và tôi đã được trao rất nhiều cơ hội để phát triển. (indeed)