Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Planning and report
- Received KPI from Operation Director regards to monthly quarterly and yearly Sale activities.
- Regular reports of latest industry developments, trends, pricing indications and market insights.
- Establish a dynamic and healthy pipeline for Sales to ensure Company growth.
- Monthly, quarterly reports to Operation Director.
2. Training program and talent management
- Work with product and service team to develop the training system.
- Develop Sales Tools to equip and assist sales personnel during selling activities.
- Train, develop, improve Selling Skills, Product Knowledge, and sales talent of all Sales Managers, sale staffs.
- Review Managers and Staffs performance, motivate and promote quarterly.
3. New sales management
- Lead Sales Initiatives at a Country-wide level.
- Develop KPI for Center Manager and EC to ensure the profitability for the company while in compliance with company rules and regulations.
- Daily, weekly, and monthly sales and re-new planning.
- Monitor sales and re-new actual performance, conversion rate (App – Show - PT- Sales).
- Monitor all center managers to ensures final numbers are on target.
- Meet parents if any urgent issues arise that CM cannot handle.
- Present to parents sale seminar.
4. Customer satisfaction
- Monitor center managers and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional and follow KPI.
- Handle customers’ feedbacks/complaints if necessary.
- Verify and approval customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc
- Verify special offer or discounts to VIP Customers.
5. School and partners’ contracts
- Visit strategic partners to build relationship.
- Visit school’s principles, President of the Parents Association and maintain good relationships.
- Work with DOET and newspaper publishers to explore new business opportunities.
6. Local center events
- Plan and set KPI all local marketing event at centres and inside local schools monthly and yearly.
- Prepare reports to Operation Director regarding event conversion rate.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications:
- University graduate major in Business Management.
- At least 5 years experience at management level and sale in a foreign invested company
- Understanding of local and foreign educational systems
- Be able to work under pressure.
- Working weekend and travel between districts.
Skills:
- Strategy planning skills
- Good management skills
- Strong sales and customer service focus
- Excellent organizational skills
- Excellent interpersonal and communication skills
- Good presentation and persuasive skills
- Training, coaching and delegating skills
Language: Fluent in both English and Vietnamese
Computers: Familiar with MS Office, Microsoft Project, etc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH British American Tobacco bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ tháng 10/1994. Và ngày nay được đánh giá như một trong những doanh nghiệp quốc tế thành công nhất tại Việt Nam. Được xếp hạng là một trong những nhà tuyển dụng hàng đầu theo nghiên cứu của AC Nielsen, BAT được công nhận bởi các chương trình đào tạo bài bản và cơ hội phát triển cho nhân viên, chế độ phúc lợi hấp dẫn, cơ hội thăng tiến nhanh và một nền văn hóa tương tác, làm chủ.
Với quan niệm DN có vai trò như một công dân trong cộng đồng, từ khi hoạt động tại Việt Nam, British American Tobacco Vietnam đã hỗ trợ cộng đồng địa phương với nhiều dự án an sinh xã hội như: Hỗ trợ vốn giảm nghèo; phát triển cộng đồng (cấp học bổng cho sinh viên nghèo, nâng cấp thư viện, xây nhà tình nghĩa, hỗ trợ thiết bị giáo dục…); trồng cây phủ xanh; cứu trợ thiên tai.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm BHXH, BHNT.
- Bảo hiểm cao cấp cho người nhà
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Công Ty TNHH British American Tobacco (BAT) được thành lập năm 1994.
Mission
- Chúng tôi có mục đích rõ ràng là xây dựng Một Ngày mai Tốt đẹp hơn™ bằng cách giảm tác động đến sức khỏe từ hoạt động kinh doanh của chúng tôi. Nói một cách đơn giản, người hút thuốc phải có quyền tiếp cận những lựa chọn tốt hơn.
- Giảm thiểu tác hại của thuốc lá là một chiến lược y tế công cộng nhằm giảm thiểu tác động tiêu cực của việc hút thuốc lá đến sức khỏe. Đó là cốt lõi trong việc cung cấp A Better Tomorrow™ của chúng tôi.
- Chúng tôi đang chuyển đổi. Những cơ hội mới đang xuất hiện để ghi lại những khoảnh khắc của người tiêu dùng và đáp ứng những sở thích đang thay đổi của người tiêu dùng.