Job Description
• Receive and respond to requests from users via group chats and process or forward issues to relevant parties according to SLA response time.
• Support supermarket staff in responding to customers when there are issues related to OneLife prepaid card top-up, issues in the process of placing online orders on the web/app, accumulating points, paying using OneLife prepaid cards, etc.
• Support the customer care team with issues related to the web/app application based on customer requests, etc.
• Maximum processing time for 1 ticket: 30 minutesl
• All tickets will be logged on the system.
• Develop APIs and tools to support automatic problem handling.
• Analyze and research projects to provide the best and fastest support for customers, supermarket staff and customer support team.
Location & Working Time
• Working time:
Working hours: from 9AM → 5PM, from Monday to Friday 2 to Friday
• Overtime:
6AM → 9AM, from Monday to Friday
5PM → 10PM, from Monday to Friday
6AM → 10PM, from Saturday to Sunday
Holidays: Holidays will be multiplied by the coefficient according to the provisions of the labor law.
Requirements
Knowledge
• 4th year students or higher, currently studying or graduated in the field of information technology.
• Priority is given to students from the University of Information Technology (VNU-HCM), University of Natural Sciences (VNU-HCM), FPT University.
• Understanding of database management (PostgreSQL, MongoDB, ...)
• Understanding of backend system programming (Golang, Python, ...)
• Understanding of information security and application development processes.
Skills
• Clear and easy-to-understand communication, presentation, content layout.
• Careful, thoughtful, responsible for work.
• Willing to receive, learn new knowledge and improve personal capacity.
Benefits
• Flexible working location, can work remotely or in the office.
• Contact and grasp be operated by the OneLife web/app system.
• Understand the mechanism of operating products from offline to online.
• Opportunity to learn and develop a career related to DevOps, backend system programming.
• Contact and work with a team of dynamic, experienced engineers in many different fields such as Data, AI, Backend, Frontend.
• Insurance and other benefits exclusively for Seedcom employees.
Công ty TNHH Cơ Khí Công Nghiệp Sài Gòn (CCSC) được thành lập từ năm 2002 Tọa lạc tại: Lô 12A, Đường số 9, KCN Tân Tạo, Phường Tân Tạo A, Quận Bình Tân, TPHCM Là một trong những doanh nghiệp chuyên thiết kế, chế tạo máy công nghiệp hàng đầu phục vụ cho ngành tôn, thép tại Việt Nam. Ngoài ra còn :Sản xuất ống lạnh cho hệ thống lạnh trung tâm, sản xuất inox phục vụ xây dựng & y tế, sản xuất kết cấu thép nhà xưởng & nhà cao tầng.... Các sản phẩm đã đưa vào hoạt động: - Máy cán tôn sóng vuông, sóng tròn, sóng giả ngói các loại. - Máy cán vòm, máy dập vòm, máy chấn máng xối - Máy cán cửa sắt, cửa cuốn các loại - Máy cán xà gồ C, Z, Máy xả băng thép - Thiết kế, gia công các thiết bị cho ngành mạ tôn kẽm, tôn màu - Thiết kế và lắp đặt các hệ thống điều khiển dùng PLC, trạm thủy lực...trong công nghiệp Với chế độ đãi ngộ, quan tâm, tận tình đối với nhân viên nên Công ty luôn có chiến lược đổi mới để phát triển, Công Ty TNHH Cơ Khí Công Nghiệp Sài Gòn không ngừng thay đổi công nghệ, nâng cao chất lượng sản phẩm đạt tiêu chuẩn chất lượng và thẩm mỹ cao, mang lại lợi ích thiết thực cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
- Công Ty TNHH Cơ Khí Công Nghiệp Sài Gòn không ngừng thay đổi công nghệ, nâng cao chất lượng sản phẩm đạt tiêu chuẩn chất lượng và thẩm mỹ cao, mang lại lợi ích thiết thực cho khách hàng.