Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.
Responsibilities
1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.
2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.
3. Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.
4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.
5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.
6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.
7. Coordinate reports and documentation for meetings including: internal as well as meetings with outside partners.
8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.
9. To conduct research/ analysis as directed by the Director
10. To produce reports for the Director as and when required.
11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director
12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of
departmental work plans.
13. Other tasks assigned by the Director.
Qualifications
- Fluent English (listening, speaking, reading, writing).
- Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields
- Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus
- At least 2 year experience in similar position.
- Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.
- Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.
- Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).
- Excellent computer skills.
- Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND
CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ NANO HỢP NHẤT APA với vốn đầu tư liên doanh giữa Thái Lan và Việt Nam, chúng tôi tự hào là một doanh nghiệp dẫn đầu về công nghệ vượt trội trong Ngành Thuốc Thú Y Việt Nam nói riêng và khu vực Châu Á nói chung.
Với sự tâm huyết và nỗ lực không ngừng, chúng tôi luôn cố gắng nghiên cứu, tìm tòi và kết hợp với những giải pháp công nghệ tiên tiến của Thái Lan để cho ra đời những sản phẩm với công thức đạt chuẩn quốc tế tạo được tiếng vang và uy tín trên thị trường nội địa và thế giới.
Hiểu được tầm quan trọng của công nghệ trong việc nâng cao và cải tiến chất lượng sản phẩm, chúng tôi đã đầu tư xây dựng nhà máy Thuốc Thú Y APA đạt chuẩn GMP – WHO do Cục Thú Y & Bộ Y Tế ban hành.
Nhà máy APA được trang bị với hệ thống phòng thí nghiệm hiện đại đạt chuẩn GLP – WHO, hệ thống kho lưu trữ hàng hóa chuẩn GSP – WHO, hệ thống trang thiết bị tiên tiến cùng với đội ngũ chuyên gia, nhân viên, quản lí Thái – Việt dày dạn kinh nghiệm và chuyên môn cao. Ngoài ra, tất cả quá trình sản xuất đều được kiểm tra nghiêm ngặt theo hệ thống khép kín nhằm đảm bảo tiêu chuẩn chất lượng. Do đó, chúng tôi đặt niềm tin mạnh mẽ vào sản phẩm và dịch vụ mà APA mang đến.