Since its first launch, Katalon has experienced tremendous growth, serving more than 30,000 teams around the globe, many of which are in the Fortune Global 500, such as PwC, KPMG, Abbott, etc. Katalon is recognized as a top automation tool by prestigious review sites, such as G2, Gartner, Capterra, and IT Central Station.
Responsibilities
- Maintain and implement technical solutions required for the good performance of the documentation function with sound engineering practices
- Gather information through research, interviewing, application testing, training, and product team meetings to develop accurate and complete product documentation
- Work closely with key stakeholders to deepen technical understanding of the product, releases, and business goals, in order to:
- Implement documentation changes
- Continuously improve documentation
- Collaborate on Jira and Confluence effectively to track and record documentation tasks
- Research and correct documentation defects
- Attend and participate in meetings/stand-ups/demos for projects and tasks owned by the writer
- Perform other duties as assigned by line manager
- Excellent command of English
- Relevant BA/BS degree in IT, Software Engineering
- Familiarity with developer documentation
- Familiar with programming languages: Python, Java, Javascript / Typescript
- Experience using Git and terminal
- Willingness to learn a new field and complex subject matter
- Willingness to stay updated on technical communication trends
- Ability to deeply research technical topics
- Detail-oriented and able to put themselves in the place of product users
- Lateral thinking, critical thinking, and an eye for impact
- Clear and concise communication, both verbally and in writing
At Katalon, we bring together self-starting, open-minded, and talented people while actively promoting a transparent and growth-enabling working environment. But don't just take our word for it. Take a better look below!
- Total Remuneration: Satisfying your financial goals through competitive compensation and periodic performance bonuses
- Well-being & Work-life Balance: Staying healthy through comprehensive health plans, flexible work arrangements, and generous paid leaves
- Statutory Compliance: Labor compliance with local regulations that ensure employee security
- Work Facilities & Accommodation: Top-notch equipment, supportive allowances, and A-class facilities
- Diversity, Equity, Engagement, & Inclusion: Becoming part of a global team that celebrates differences, equal opportunity, and meaningful employee recognition
- Growth & Rewards: Thriving professionally through employee enablement, a culture of trust, and rewarding performance
Công ty TNHH Công nghệ PCI Việt Nam (PCI Tech Co., Ltd) được thành lập với đội ngũ nhân viên nhiều kinh nghiệm đã từng học tập và làm việc tại các công ty có môi trường chuyên nghiệp đến từ nhiều nước có nền công nghiệp hàng đầu như Nhật Bản, Hàn Quốc…
PCI – Đại lý ủy quyền của hãng Yokogawa và Sài Gòn Technology tại Việt Nam là các nhà cung cấp các thiết bị phân tích, đo lường, điều khiển… hàng đầu trên thế giới và Việt Nam.
Giải pháp và dịch vụ của chúng tôi là tư vấn, thiết kế và cung cấp, lắp đặt thiết bị đo lường, điều khiển, phân tích, tự động hoá, hệ thống quan trắc môi trường online trong tất cả các ngành công nghiệp.
Với mục tiêu mang lại lợi ích cao nhất cho khách hàng – xây dựng mối quan hệ hợp tác lâu dài cùng phát triển. Ban Lãnh đạo và đội ngũ nhân viên công ty không ngừng cố gắng và học hỏi hằng ngày để có thể đáp ứng được nhu cầu của khách hàng, đem đến cho khách hàng những dịch vụ tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2020
Mission
Sự tin tưởng và hài lòng của khách hàng là thành công của chúng tôi!