Mô tả công việc
Sales Management
• Leading and directing strategic planning and analysis relating to hotel sales, market intelligence activities, and business prospecting, i.e. develop and maintain relationship with key clients in order to produce groups and / or conference business, to maximize room sales
• Interacting with potential clients and industry trade representatives to generate corporate business or MICE group
• Maintaining organic communication networks to ensure that the hotel has a competitive advantage in information and sales leads
• Leading, organizing and controlling the sales team; while managing, coaching, and planning effectively to motivate them in achieving targeted results
People Management, Associate Support and Supervision
• Understanding, continuing update and implementation of the relevant policies, procedures and service delivery standards of the above specified department/division, this position and its direct subordinates, if there are any
• Understanding, continuing update and implementation of the human resources policies, procedures and code of conduct; while promoting management, team and cross department support, leadership, professionalism and good relations
• Maintaining and promoting communication efficiency for general and work specific information, to include the conduct of regular meetings and/or discussions on work activities, service delivery, continuing work system improvement, and the like
• Developing and maintaining a sales organization with sound structure, delegation and relationships that will ensure that the most work is done by the fewest people at a reasonable cost, with the greatest satisfaction to the people performing the work
• Managing the department's human resources related activities, including recruitment, performance management, training, career planning, disciplinary matters, and team motivation
• Performing other related duties and functions assigned by Director of Sales and Marketing
Other Responsibilities
• Furnishing monthly sales & marketing reports and related documentation on a timely basis; analyzing the results and recommend ways to improve revenue generation and profitability
• Ensuring full implementation, updating and or continuing review of the Sales and Marketing policies and procedures, professional business and marketing plans, department and instruction manuals, among other related documentation
• Performing other related duties and functions which may be assigned by the Director of Sales and Marketing
Yêu cầu công việc
• Clear, confident in all means of communications
• Passionate about customer service orientation
• Process-oriented, detail-minded, organized
• Self-motivated, proactive, and takes initiative
• Accountable, responsible, reliable
• Able to stay calm and positive under pressure
• Demonstrates high self-esteem, self-management, integrity and honesty
• Analytically minded, decisive, creative and thoughtful problem-solving
• Multi-tasker; manages time and prioritizes effectively
• Thrives in fast-paced, changing environment
• Navigates short-term and long-term planning simultaneously
• Resilient to adversity, adaptable to change
• Commitment to continuous learning
• Embraces diverse cultures and being a team player
• Embraces and drives "Wink" personalization, brand and culture
Quyền lợi được hưởng
* Active, balance and professional working environment
* Productivity focus not time attendance
* Fun and playfull internal activities
* 14 AL days
* Meal allowance
* Phone allowance
* 24.7 health insurance
Công ty Dầu Nhờn GS Việt Nam là đại diện thương mại duy nhất tại Việt Nam của công ty GS oil Hàn Quốc. Các sản phẩm đều được nhập khẩu 100% từ Hàn Quốc: dầu xe gắn máy, dầu động cơ thông thường, dầu động cơ cao cấp, Dầu công nghiệp, các sản phẩm mỡ đa dụng, mỡ cực áp và các sản phẩm dầu hàng hải đã và đang được rất nhiều nhà máy, công ty sản xuất ôtô, công ty vận tải và khách hàng tin dùng.
Được thành lập từ năm 2005 với mục tiêu ban đầu là nhập khẩu và giới thiệu tới người tiêu dùng Việt Nam một dòng sản phẩm dầu nhờn nhập khẩu có chất lượng cao, phù hợp với điều kiện nhiệt độ, khí hậu, môi trường Việt Nam và đặc biệt phù hợp cho các loại xe, máy móc thiết bị trên thế giới. Mỗi sản phẩm khi sản xuất đều được kiểm định tuân thủ theo cáo tiêu chuẩn của các tổ chức quản lí chất lượng quốc tế mang đến cho người tiêu dùng sự yên tâm và hiệu quả kinh tế cao nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Các phúc lợi khác : tham gia BHXH, Bảo hiểm tai nạn 24h,
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia du lịch hằng năm
Lịch sử thành lập
- Công ty Dầu Nhờn GS Việt Nam được thành lập năm 2005
Mission
- Sứ mệnh: GS Việt Nam mang đến cho khách hàng những sản phẩm bôi trơn chất lượng cao với giá cả phù hợp, bằng sự trân trọng, và trách nhiệm.
- Giá trị cốt lõi: Cùng nhau phát triển, quan hệ khăng khít, chân thành, trách nhiệm, chia sẻ thành công.
- Tầm nhìn: GS-KIXX là 1 trong 10 thương hiệu được người tiêu dùng tin tưởng nhất tại Việt Nam.