Mô tả công việc
1. Direct and promote sales team, provides leadership towards the achievement of sales target and generate the direct sales for the company (about facility management services: Facility Services; Cleaning Services; Security Management Services; ...)
2. Develop and executing the sales plans, action plans, client care plans for the assigned market that ensures attainment of company sales goals.
3. Prepare action plans by individuals as well as by team for effective search of sales leads and prospects.
4. Assist in the development and implementation of marketing plans as needed.
5. Provide daily/monthly reports to senior management regarding sales and performance.
6. Maintain accurate records of all pricings, sales, database, sales admin process and activity reports.
7. Adhere to all company policies, procedures and business ethics codes and ensures that they are communicated and implemented within the sales team.
8. Train, test, and guide sales staffs based on criteria agreed upon by management
9. Performs other duties as assigned.
Yêu cầu công việc
1. Bachelor's degree or equivalent experience in Business/ Marketing/ Economics/ Communications
2. More than 05 years experience in equivalent position
3. .Good at English. Good in Japanese is an advantage.
4. Knowledge of Microsoft Office applications, such as Word, Excel and PowerPoint.
5. Excellent written and verbal communication skills. Strong presentation, negotiation skills.
6. Good at forecast, planning, analyisc skills.
7. Good at leadership; motivation; problem solving skills.
8. Well organized, able to handle many tasks at same time .
9. Excellent mentoring, coaching and people management skills.
Quyền lợi được hưởng
- Làm việc trong môi trường Công ty 100% vốn đầu tư của Nhật Bản, môi trường thân thiện, tôn trọng con người.
- Đóng bảo hiểm full lương. Các quyền lợi cho người lao động theo Luật Lao động. Tặng bảo hiểm sức khỏe và bảo hiểm tai nạn.
- Tháng lương 13 và thưởng kinh doanh, hoa hồng...
- Thưởng lễ, tết, sinh nhật.
- Du lịch, khám sức khỏe và tăng lương hàng năm.
- Làm việc giờ hành chính, 5 ngày/tuần, nghỉ thứ 7, chủ nhật và các ngày lễ tết, 12 ngày phép/ năm.
- Mức lương: Thỏa thuận
Công ty TNHH Đầu tư và Phát triển thương mại CHAMY hoạt động trong lĩnh vực thời trang dành cho nữ giới. Công ty là một trong những đối tác chiến lược của Khoa Quản trị Kinh doanh, Học viện Ngân hàng.
Thị trường các ngành hàng may mặc và thiết kế thời trang có sức cạnh tranh vô cùng lớn, nhất là giữa các công ty lớn. Cùng với sự bùng nổ của công nghệ thông tin thời đại 4.0, hoạt động marketing quảng bá thương hiệu đối với các công ty thời trang Việt Nam. Làm thế nào để tạo được ấn tượng tốt và sự chú ý của số đông các khách hàng chính vì vậy CHAMY đã phối hợp với Khoa để tổ chức chương trình đào tạo, môi trường làm việc cho sinh viên.
Theo đó, CHAMY là đơn vị tiếp nhận các sinh viên đến doanh nghiệp làm việc, giúp các bạn sinh viên được trải nghiệm môi trường thực tế, năng động và chuyên nghiệp.