Việc làm Dịch Vụ Thiết Kế Thời Trang Hoàng Vy

Cập nhật 23/11/2024 14:03
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Dịch Vụ Thiết Kế Thời Trang Hoàng Vy
Purchasing Assistant Manager (Delivery)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 02/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hưng Yên

Mô tả công việc

We&039;re looking for a potential candidate who is willing for managing and monitoring Delivery team to catch the business plan, details as below:
Control Purchasing activities (domestics & oversea material orders and delivery schedule)
- Check documents of customs clearance of import shipments
- Check and confirm list of transit goods and invoice list before closing period with Accounting department
- Weekly check material shortage for production plan adjustment
- Check payment documents for oversea suppliers and forwarders
- Cooperate with Warehouse for material delivery and layout arrangement
Managing KPI of Delivery team:
- Make BP plan of material inventory and forecast monthly inventory and give action plan for unachieved inventory KPI
- Training and support staffs with issues related to Purchasing and Delivery
- Prepare data, documents and participate in audits (if any)
** YOUR BENEFITS:
- Various kinds of welfare regimes to meet spiritual needs such as travel, sports day, family day, children day, fresh summer coupon, annual event organized by the company, etc.
- Health insurance 24/24
- All Sundays & 02 Saturdays off per month (up to 4 Saturdays off in some months)
- Free TOEIC test (depend on annually plan)
- Receive 100% salary (including probation month period)
- Allowances about English, Japanese certificate; master&039;s degree in Japan
- Bonus twice a year, annual salary increases, bonus on holidays of the year
- Free training courses: leadership, management skill,....
- Shuttle bus from Hanoi (inner city & Dong Anh), Hai Duong, Hung Yen, Bac Ninh
- Participate in social insurance with 100% of basic salary (+ allowances for foreign languages, environment... if any) according to Labor Law

Yêu cầu công việc

- Have minimum 2 years of relevant purchasing/import- export experience at Assistant Manager level in manufacturing company
- Sympathy, fair, honest, careful & attention to details
- Good command of MS Office
- Team management skill, Influencing skill, strong Problem- solving and Decision- making skill, Coaching skill
- Willing to work under high pressure and challenging environment
- Bachelor Degree in Economics, Import- Export, Logistics,...
- Excellent English and able to use Japanese is a big plus

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-02 23:30:03

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Dịch Vụ Thiết Kế Thời Trang Hoàng Vy
Dịch Vụ Thiết Kế Thời Trang Hoàng Vy Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
353 Nguyễn Trãi, Phường 7, Quận 5, TPHCM

Công Ty TNHH DV Thiết Kế Thời Trang Hoàng Vy chuyên sản xuất kinh doanh các sản phẩm:
+ Đồng phục công sở: Đồng phục áo sơ mi nam, đồng phục áo sơ mi nữ, đồng phục áo vest nam, đồng phục áo vest nữ, đồng phục áo Gile, đồng phục quần Tây, đồng phục váy đầm,.
+ Đồng phục khác: Đồng phục bác sỹ, đồng phục y tá, đồng phục bảo vệ, đồng phục kỹ thuật, đồng phục nhà hàng,.
+ Đồng phục áo thun: Áo thun đồng phục công ty, áo thun đồng phục in logo, áo thun đồng phục lớp, áo thun đồng phục quảng cáo,.
+ Vải may: Vải may đồng phục áo sơ mi, quần Tây, áo vest

Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ Thiết Kế Thời Trang Hoàng Vy

Bạn làm việc tại Dịch Vụ Thiết Kế Thời Trang Hoàng Vy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch Vụ Thiết Kế Thời Trang Hoàng Vy

Dịch Vụ Thiết Kế Thời Trang Hoàng Vy

Click để đánh giá