Việc làm Công ty Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh
Cập nhật 28/12/2024 10:29![Công ty TNHH Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh Công ty TNHH Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/73/tai-xuong-2-1705112058.jpg)
Mô tả công việc
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager/ Operation Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
![Công ty TNHH Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh Công ty TNHH Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/73/tai-xuong-2-1705112058.jpg)
TCM là một công ty trong nước hoạt động theo tiêu chuẩn quốc tế. TCM chuyên thực hiện các chương trình quảng cáo tiếp thị và tổ chức sự kiện cho các sản phẩm cao cấp trong và ngoài nước. Các nhãn hàng mà chúng tôi từng thực hiện chương trình thành công như: Nokia, Abbott, ICI, Dove, Clear, Knorr, Chinsu….
Thành lập năm 2000, với hơn 200 nhân viên trẻ, năng động, chuyên nghiệp, sẵn sàng đáp ứng yêu cầu công việc. TCM có văn phòng chính ở HCM, văn phòng đại diện ở Hà Nội, Đà Nẵng, Cần thơ.
Với môi trường làm việc lý tưởng TCM đã đoạt giải “50 NHÀ TUYỂN DỤNG HÀNG ĐẦU VIỆT NAM” với số điểm rất cao.
Những nghề phổ biến tại Công ty Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh
Bạn làm việc tại Công ty Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Công ty Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/73/tai-xuong-2-1705112058.jpg)