Mô tả công việc
- Responsible for all management functions, operating procedures, practices and results of the restaurant.
- Deliver daily briefings and attend other Food and Beverage meetings as scheduled.
- Ensure high level of cleanliness in the restaurant at all times.
- Adhere to all safety and hygiene procedures in handling all equipment, utensils and crockeries and to prevent from accidents and minimize breakages.
- Attend all training assigned to and assist with the training of new colleagues as and when scheduled.
- Checks the dining room before opening hours: table setting, tableware, furniture, lightings, mis-en place and condiments - that they are in order.
- Checks staff uniforms, shoes, general appearance and makes sure they are well-groomed.
- Responsible for all store requisitions on fresh orders and replenishment for the outlet’s consumption.
- Takes food and beverage orders and assists waiters/waitresses in service.
- Ensure maximum creativity in all food displays.
- Checks all orders before they are sent to the guests’ tables and makes sure they are as per guests requirements, from the food down to the beverages.
- Responsible for all monetary amounts stated in guest checks and responsible also for all missing checks.
- Ensures that all restaurant policies and procedures are followed in order to provide quality service to guests.
- Active monitoring and participation in social media to increase awareness and business to restaurant.
- Take appropriate action to resolve guest complaints.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
2. Health and safety and food hygiene certificates.
3. Fluent in Vietnamese, English and knowing Japanese is an advantage.
4. Have at least 2 year of experience in the same position in luxurious Japanese restaurants or in 4* hotels or higher.
5. Agile, enthusiastic, honest, careful and responsible; sociable, friendly and pressure-resistant.
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
Công ty TNHH Dịch vụ Tư vấn Anpha đã có mặt tại 5 tỉnh, thành phố lớn của Việt Nam. Mỗi năm, chúng tôi hỗ trợ hơn 20.000 doanh nghiệp vừa và nhỏ hoạt động hiệu quả, đúng pháp luật, chuyên sâu về các gói dịch vụ: tư vấn thủ tục pháp lý về thành lập doanh nghiệp, thay đổi giấy phép kinh doanh, kê khai, quyết toán thuế… và trở thành đơn vị đứng đầu trong lĩnh vực Kế toán và Pháp lý tại HN, TP. HCM.
Trong hơn 16 năm đồng hành phát triển với các doanh nghiệp trong và ngoài nước, Anpha luôn cố gắng mang lại cho khách hàng trải nghiệm An Tâm Tuyệt Đối. Không chỉ vậy, chúng tôi tiếp tục hoàn thiện để trở thành "phiên bản tốt nhất của chính mình" với: giải pháp tối ưu, tiết kiệm chi phí, minh bạch thông tin, nghiệp vụ chính xác.
Tại Anpha, hoàn thành nhiệm vụ và mang đến cho khách hàng trải nghiệm Hơn Cả Sự Mong Đợi là trách nhiệm bắt buộc đối với tất cả cán bộ nhân viên.