Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound,outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice,modifications, cancellations, complaint.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Yêu cầu công việc
Loud and clear voice
Graduated from High school or Higher Education
Basic English skills
Proficiency in Korean (Listening,Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
Quyền lợi
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Accident insurance 24/7.
14 days of leave/year.
Annual Health Checkup.
Participate in training courses on skills and profession.
Experiencing a clear promotion path.
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:55:02
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ-TƯ VẤN IQX được thành lập với mong muốn mang lại làn gió mới cho thị trường Tài chính. Công ty chúng tôi đang phát triển không ngừng để tạo ra môi trường chuyên nghiệp và uy tính nhằm phục vụ khách hàng và người lao động.
Chúng tôi cung cấp các giải pháp quản lý đầu tư trên tất cả các loại tài sản chính cho một nhóm khách hàng cá nhân và tổ chức đa dạng. Kết hợp các khoản đầu tư truyền thống và thay thế, chúng tôi cung cấp cho khách hàng trên khắp thế giới mối quan hệ đối tác tận tâm và tập trung vào hiệu quả lâu dài.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
Mang lại làn gió mới cho thị trường Tài chính.