Mô tả công việc
1. Prepare all administration documents required by the Hotel sales team.
2. Attend to telephone, fax, email enquiries in a timely manner.
3. Co-ordinate all familiarizations and site inspections as required.
4. Attend to all sales department mail and maintain a correspondence data base.
5. Assist with direct mail campaigns.
6. Statistical collation on behalf of state (weekly).
7. Maintain filing systems (manual and electronic).
8. Maintenance and management of data base.
9. Assist with promotions and familiarizations where requested.
10. Organize Trade shows, functions and exhibitions where applicable and advised by Superiors.
11. Assist with compilation of annual budgets, business plan and regular action plans.
12. Assist with tender submissions.
13. Work with other Banyan Tree properties and assist superiors including regional sales personnel to sell their properties.
14. Stock control of collateral.
15. Execute advertising/creative briefs in a timely manner.
16. Create artwork and have collateral input for flyers for direct mail purposes & assist with promotional activities for rooms & conference.
Tạo tác phẩm nghệ thuật và có đầu vào tài sản thế chấp cho tờ rơi cho mục đích gửi thư trực tiếp & hỗ trợ các hoạt động quảng cáo cho phòng & hội nghị.
17. Maintain and update promotional flyers.
18. Maintain stock of printed material.
19. Co-ordinate and maintain supply of corporate gifts and promotional items.
20. Assist with the preparation of new products and services.
21. Assist with the planning and development of promotional strategies and marketing plans for the hotel.
22. Distribute sales leads.
23. Work in line with business needs
Quyền lợi được hưởng
- 100% lương trong thời gian thử việc.
- 45 giờ làm việc trong tuần, 02 ngày nghỉ ca hàng tuần.
- 100% phí phục vụ.
- 02 bữa ăn ca trong 01 ngày làm việc.
- Được hưởng những quyền lợi dành riêng cho nhân viên của tập đoàn Banyan Group như: Gói ưu đãi nghỉ dưỡng hàng năm tại các khách sạn của tập đoàn trên toàn thế giới; Ưu đãi sử dụng dịch vụ ăn uống; Đi công tác nước ngoài;…
- Được thường xuyên tham gia các khóa đào tạo của tập đoàn.
- Cơ hội thăng tiến và luân chuyển giữa các bộ phận trong khách sạn hoặc trong các khách sạn do tập đoàn Banyan Group vận hành.
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN Việt Nam ngay sau khi hoàn thành thử việc.
- Gói Bảo hiểm sức khỏe bổ sung cho nhân viên trong thời gian làm việc tại khách sạn.
- Phụ cấp tiền nhà theo chính sách của khách sạn.
- Thưởng hàng năm theo chính sách của khách sạn.
- Hỗ trợ phương tiện di chuyển khi đi làm hàng ngày.
- Trang bị đồng phục theo quy định của khách sạn.
- 100% salary in probation time.
- 45 working hours per week, 02 days-off per week.
- 100% service charge.
- 02 duty meals per working day.
- Be entitled benefits for associates of Banyan Group as: BTHR Complimentary Accommodation each year at BG’s hotels all over the world; Discount on F&B service; Overseas Business Trip; etc.
- Attend frequently training courses of the group.
- Promotion and transfer/taskforce opportunities in the hotel or between sister hotels operated by Banyan Tree group.
- Attend Vietnamese Social Insurance, Medical Insurance, Unemployment Insurance as soon as completing probation.
- Additional Associate Health Insurance during the time working at the hotel.
- Housing allowance as the hotel’s policy.
- Annual Bonus as per the hotel’s policy.
- Daily Shuttle bus is provided to work.
- Uniform is provided as the hotel’s policy.
Yêu cầu công việc
• At least 1 year related experience or an equivalent combination of education and experience.
• Diploma or Vocational Certificate in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
• Good Vietnamese and sound English language skills.
• Proficient in the use of Microsoft Office and Property Management System.
• Good writing skills.
• Pleasant physical appearance/ Có ngoại hình ưa nhìn.
• Strong stamina/ Có sức chịu đựng tốt.
• Good interpersonal skills required. Interact with both colleagues and guests.
• Deals or negotiates in both Vietnamese and English. Advantageous to communicate in other languages.
Yêu cầu hồ sơ
Please contact the phone number 0824 081 949 for more details.
Công ty TNHH Đồng Nhân Cargo ( Viết tắt DNHCARGO).
Công ty DNHCARGO chúng tôi được thành lập với mục đích đáp ứng nhu cầu vận chuyển hàng hóa với chất lượng dịch vụ cao cấp, lợi ích về kinh tế cho các công ty chuyển phát nhanh trong nước và quốc tế
Hiện nay DNHCARGO đang hợp tác vận chuyển hàng hóa với nhiều công ty chuyển phát nhanh như Viettel, Vietstar, Kerry, Tasetco,… Các công ty bán hàng online lớn như Hotdeal, Robins,Lazada… và rất nhiều công ty tập đoàn lớn trên cả nước. Đặc biệt chúng tôi là đại lý cấp 1 với các hãng vận tải hàng không nổi tiếng trong và ngoài nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, được đào tạo bài bản cùng với sự nhiệt huyết, DNHCARGO tin rằng chúng tôi có thể đáp ứng đầy đủ các nhu cầu và đảm bảo sự hài lòng cho Quý khách hàng.