Việc làm DNHCARGO

Cập nhật 22/07/2024 13:59
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Đồng Nhân Cargo
Sales Coordinator
DNHCARGO
16 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa

Mô tả công việc

• Making annual, quarterly and monthly business plans on the assigned market.

• Performing tasks in accordance with budget/ business plans/ policies issued by Director of Sales & Board of Manager.

• Being responsible for the revenue of assigned market.

• Negotiating and signing business contracts of resort’s services.

• Knowing all price tariffs and complying with them while selling resort’s services and products.

• Making quotations/contracts/confirmations for clients based on their requirements in time.

• Instructing clients to inspect the resort, picking up guest (VIP, group).

• Making adequate number of customer visits and daily phone calls as required by the superior.

• Looking for new clients and maintaining good relationships with them in a scientific customer care cycle.

• Cooperating closely with the related departments such as Food & Beverage Department, Kitchen Department, Front Office Department in the events, conferences, banquets at the resort.

• Updating and estimating future tourism trends, market situations and reporting to Sales Executive.

• Attending trade fair if required.

• Attending in daily briefing and reporting generally about daily activities and plans.

• Participating in negotiations on behalf of the resort when required within authorized scope.

• Taking domestic or abroad business trips if Board of Manager requires.

• Knowing operating time and daily activities of resort’s service.

• Replying all requests by letters, faxes, emails, … within 24 hours.

• Picking up the phone within 3 rings; being prompt, courteous and effective always.

• Securing resort strategies/data/prices/revenues/average prices of the resort.

• Every day visiting restaurants/service areas to greet guests and increase the relationship with them if required by Board of Manager.

• Ensuring that the contracts, booking reservations, resort’s quotations are arranged neatly.

• Solving guest complaints well; ensuring that all the complaints are checked, investigated and implementing all necessary solutions to handle.

• Taking care of the delegations/ conferences/ meetings/ banquets from the beginning till the end.

• Reporting followed and unfinished tasks when absent so that Sales Manager can follow up and assign a replacement.

• Planning and managing personal tasks weekly/ monthly/ quarterly/ annual.

• Maintaining the standard and office environment professionally.

• Participating training courses and meetings as demanded.

• Performing other tasks assigned by superior.

Quyền lợi được hưởng

• Professional career paths & working environment with Radisson International Group

• Highly competitive environment, many promotion opportunities

• Attractive service fee

• Gasoline support

• Accommodation support for employees living far away

Yêu cầu công việc

• Graduating from college and higher, majoring in guest service, business.

• Having degrees and certificates related to the profession.

• Having at least 02 years working experience as the same position in 4 – 5 stars hotel/ resort.

• Being fluent in English; being able to using other language.

• Being proficient in office informatics, hotel management software.

• Mastering in hospitality activities.

• Having ability to orient guests, spirit of service.

• Being able to work independently under high pressure.

• Having good commercial and business sense.

• Having excellent presentation skill.

• Arranging work and coordinating with colleagues well.

Yêu cầu hồ sơ

Send CV / Or submit application at security gate
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
681/9 D Hậu Giang Phường 11 Quận 06

Công ty TNHH Đồng Nhân Cargo ( Viết tắt DNHCARGO).

Công ty DNHCARGO chúng tôi được thành lập với mục đích đáp ứng nhu cầu vận chuyển hàng hóa với chất lượng dịch vụ cao cấp, lợi ích về kinh tế cho các công ty chuyển phát nhanh trong nước và quốc tế 

Hiện nay DNHCARGO đang hợp tác vận chuyển hàng hóa với nhiều công ty chuyển phát nhanh như Viettel, Vietstar, Kerry, Tasetco,… Các công ty bán hàng online lớn như Hotdeal, Robins,Lazada… và rất nhiều công ty tập đoàn lớn trên cả nước. Đặc biệt chúng tôi là đại lý cấp 1 với các hãng vận tải hàng không nổi tiếng trong và ngoài nước. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

Với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, được đào tạo bài bản cùng với sự nhiệt huyết, DNHCARGO tin rằng chúng tôi có thể đáp ứng đầy đủ các nhu cầu và đảm bảo sự hài lòng cho Quý khách hàng.

Những nghề phổ biến tại DNHCARGO

Bạn làm việc tại DNHCARGO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DNHCARGO

DNHCARGO

Click để đánh giá