Location: Hanoi
Our client, an international company in the energy industry, is seeking a dedicated and professional Receptionist & Team Assistant to join their team in Hanoi. This role is crucial in ensuring the smooth operation of their office by managing reception duties and supporting the commercial team with administrative and documentation tasks. If you are detail-oriented, well-organized, and customer-focused, we encourage you to apply!
RESPONSIBILITIES:
Reception Duties:
- Answer and manage incoming phone calls professionally.
- Welcome guests and guide them to meeting rooms; ensure beverages are served promptly.
- Maintain the cleanliness and organization of meeting rooms and the reception area, adhering to company standards.
- Handle domestic and international packages/letters and maintain accurate tracking records.
- Ensure visitor logs are maintained per security guidelines.
Administrative and Payment Management:
- Arrange and ensure timely payment for services such as:
- Mobile phone, Vinaphone, VNPT (monthly)
- Postage services (24/7, DHL - monthly)
- Transportation services (Mai Linh Taxi, Grab, Xanh SM - monthly)
- Office supplies and services, including flowers, plants, beverages, carpet cleaning, maids, parking, etc.
- Air ticket payments, photocopier rental, and office rental payments.
Support Services:
- Manage office stationery and supplies based on actual needs.
- Track and follow up on lost mail or packages.
- Arrange transportation, air ticket payments, and other office logistics.
Commercial Team Support:
- Assist with documentation, creating and posting on internal tools, and providing other commercial support functions as assigned.
REQUIREMENTS:
Knowledge and Skills:
- Strong communication and customer service skills.
- Fluent in English (both written and spoken).
- Proficiency in MS Office applications.
- Exceptional organizational and administrative abilities.
Experience: At least 2 years of relevant working experience, preferably in an international organization.
Education: University degree is preferred.
APPLICATION: Interested candidates please send your updated CV to email: [email protected] Phone/Zalo: Ms. Tram – 0703 384 360
Công ty TNHH Ngọc Việt được thành lập từ năm 2010 với hoạt động chính là nghiên cứu và phân phối dược phẩm. Dược phẩm Ngọc Việt lựa chọn các nhà sản xuất uy tín hàng đầu trong và ngoài nước làm đối tác chiến lược để cung cấp sản phẩm như: Bosch Pharmaceutical, Dược phẩm Đồng Nai, US Pharma, Herbitech,... Do đó, các sản phẩm do Ngọc Việt phân phối luôn đảm bảo chất lượng, hiệu quả và an toàn. Chúng tôi luôn đặt sức khỏe và lợi ích của khách hàng lên hàng đầu nên luôn tuân thủ luật pháp hiện hành, đạo đức nghề nghiệp. Công ty không ngừng cải thiện chất lượng dịch vụ để phục vụ khách hàng chuyên nghiệp nhất. Hiện nay, hệ thống phân phối sản phẩm của Ngọc Việt đã được phủ khắp các tỉnh thành trên cả nước, tại nhiều bệnh viện, nhà thuốc, quầy thuốc,...
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ chế độ bảo hiểm xã hội theo Luật Lao động quy định
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát hàng năm
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Ngọc Việt được thành lập từ năm 2010 với hoạt động chính là nghiên cứu và phân phối dược phẩm.
Mission
Công ty TNHH Dược phẩm Ngọc Việt đề ra triết lý kinh doanh và kiên định với triết lý đó từ những ngày đầu thành lập đến nay đó là hướng tới sức khỏe cộng đồng. Công ty từng ngày nỗ lực xây dựng uy tín dựa trên sản phẩm chất lượng cao và dịch vụ chuyên nghiệp. Tìm kiếm các giải pháp tiên phong và vượt trội trong chăm sóc sức khỏe để từ đó nhận được sự tin tưởng của khách hàng, cạnh tranh và dẫn dầu trên thị trường. Ngọc Việt hướng tới trở thành lựa chọn hàng đầu của người tiêu dùng khi tìm kiếm sản phẩm chăm sóc sức khỏe. Đích đến cuối cùng của sự thành công mà Ngọc Việt mong muốn đạt được trong tương lai gần đó là trở thành công ty phân phối dược phẩm uy tín hàng đầu Việt Nam.