Mô tả công việc
Position Purpose:
Reporting to the Research and Development Manager for Adult/Feminine Care products, this position will lead product development with guidance for new and/or current feminine care products across Enterprise Markets to achieve consumer preference within a project timeline. The incumbent is involved in all the processes of the development from idea generation through to product commercialization. In doing all these, the incumbent provides support to achieve the Enterprise Market Adult & Feminine Care business objectives and has the responsibility of sharing product and business knowledge.
Ideation and Product Improvement
Work closely with EM marketing teams and R&E teams to generate ideas to develop new products and improve existing products, keeping into consideration product cost, engineering feasibility, product safety, legal, process capability, material availability etc
Provide support on marketing communications for new product benefits and features to consumer.
Qualification and Implementation
Verify any potential issues on material, product design, process feasibility on new product designs
Participate in the development of product test plan and action standards to ensure appropriate qualification has been considered.
Ensure product development efforts are moving in tandem with business and market needs.
Innovative approaches to work processes and products
Think out of the box without being held captive by traditional ideas to aid problem solving
Employ innovative approaches to many short- range problems and broad creative concepts leading to new technical approaches.
Actively research into ways of developing innovative product designs utilizing laboratory facilities and other resources.
Ideas generated are developed into working prototypes via innovative avenues and project objectives are met.
Documentation, invention disclosures and patents
For IP/invention disclosure filing, record traceability and to facilitate knowledge transfer
Good documentation of knowledge and research and development works
File invention disclosures and patent applications to protect creative ideas and protocols developed.
Yêu cầu công việc
Strong knowledge of personal care products and processes.
Willing to travel both regionally and globally, estimated to be 5- 10% of the time.
Integrity within a professional environment.
At least 2 years of relevant working experience in personal care development.
Bachelor or above degree in Science or Engineering.
Dedication to teamwork.
Quyền lợi
Giải thưởng
13th payment
Đào tạo
Training for all employees
Awards for best employees
Thưởng
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-21 02:45:03
Công ty TNHH Dược phẩm Nhất Nhất được thành lập vào năm 2006 cùng với Công ty TNHH Phân phối trực tuyến Nhất Nhất (5 Nhất Nhất) và Nhà máy dược phẩm Nhất Nhất trực thuộc tập đoàn Nhất Nhất Group. Đến nay Nhất Nhất đã có hơn 15 năm hoạt động trong lĩnh vực nghiên cứu và sản xuất dược phẩm, thực phẩm chức năng, hóa mỹ phẩm và thiết bị y tế. Với niềm tự hào và khát khao kế thừa các bài thuốc Đông y Việt, công ty ứng dụng các công nghệ hiện đại và nghiên cứu chuyên sâu để đưa ra các sản phẩm chất lượng, hiệu quả và an toàn cho người sử dụng. Đặc biệt là dòng sản phẩm Đông y thế hệ 2 là được nghiên cứu và phát triển độc quyền tại Nhất Nhất. Phát huy được các ưu điểm của Đông dược, khắc phục các nhược điểm về sự tiện dụng bằng cách bào chế dưới dạng viên nén, viên nang, thuốc bột,.. Các sản phẩm của Nhất Nhất dành được niềm tin của khách hàng và vị thế vững chắc trên thị trường. Thể hiện được hiệu quả không thua kém gì so với các sản phẩm tân dược hiện hành, sản phẩm của Nhất Nhất có sức cạnh tranh lớn và ngày càng chứng minh được ưu thế vượt trội. Để đáp ứng được nhu cầu phân phối ngày càng lớn, công ty đầu tư trang thiết bị máy móc hiện đại, hệ thống kho bảo quản, vườn chuyên canh dược liệu sạch đều được đánh giá đạt tiêu chuẩn chất lượng cao. Đội ngũ nhân sự được đào tạo bài bản, chuyên nghiệp và tâm huyết dù làm việc tại bất cứ bộ phận nào. Dược phẩm Nhất Nhất luôn đặt sự hài lòng và niềm tin của khách hàng làm mục tiêu cao nhất trong mọi hoạt động.