Mô tả công việc
- Working closely with the DOSM, continuously monitor competitive activity and implement any agreed changes to the property's sales and marketing strategy.
- Knows the business and keeps abreast of competition and customer trends, new products and legislation. Consults direct reports on operations needs and opportunities. Identifies and communicates potential new revenue opportunities to the hotel department heads influencing the development of plans to tap those opportunities.
- Manages multiple disciplines to continually drive total hotel revenue, maximize profitability, and improve colleague and guest engagement
- Maintains high performance levels in the department by setting smart goals and expectations in line with company priorities and hotel goals.
- Is highly visible and interacts with guests including meeting planners on a daily basis to obtain feedback on sales efforts, service levels, and overall satisfaction and to build long term relationships. Proactively develops and maintains effective relationships with internal and external key patrons, effectively responds to and resolves guest problems and complaints in a timely manner.
- Reviews Guest Satisfaction survey results, and other data to identify areas for improvement in relation to service, products and promotions. Reviews findings with all resort departments and ensures appropriate corrective action is taken.
- Observes behaviours, and provides timely feedback to individuals and/or leaders to ensure continuous improvement of service performance.
- Fosters an environment of teamwork where colleagues can communicate openly; keeps colleague informed of key business information.
- Celebrate successes and recognizes the contribution of team members; ensuring recognition occurs throughout the department and the hotel.
- Creates appropriate Personal Development Plans and develops team members based on their individual strengths, development needs, and career aspirations. Identifies future leaders within the hotel and ensures they have a Personal Development Plan to continuously grow within the company.
- Oversees training activities in conjunction with the Human Resources Department to ensure compliance with legal requirements, company's standards, and department learning needs.
- Assigns accountability to team members, drives and monitors the execution of the department strategic plan to ensure team delivers impressive results.
- Works with support department heads to ensure departmental strategies are aligned with the resort and company goals.
- Makes key decisions to keep the operations running smoothly sometimes with incomplete information and under tight deadline, pressure and reduced headcount.
Yêu cầu công việc
- Areas of study Hospitality Management, Sales and Marketing Management
- Professional experiences 3 to 5 years
- Languages essential English
- The ideal candidate will be a leader who is naturally hands on, with an on-site management style, good relationship building skills and the ability to prioritize and make effective decisions. Ideally you are a dynamic and entrepreneurial Manager who invigorates and motivates the operation with confidence. Pre-opening experience in a five-star resort in an EAM position is advantageous, as is having an in-depth knowledge of Sales & Marketing strategy and resort operations. Experience in Asia - preferably South East Asia.
Quyền lợi được hưởng
Quảng Nam
Công ty TNHH Ferroli Asean - thành viên của tập đoàn Ferroli là doanh nghiệp với 100% vốn đầu tư của Italia chuyên sản xuất các thiết bị về nhiệt bao gồm: bình nước nóng trực tiếp, gián tiếp; bình nước nóng năng lượng mặt trời; máy bơm nhiệt (heatpump)…
Năm 2005, khởi nguồn từ một nhà máy lắp ráp và sản xuất bình nước nóng có diện tích 2.300 m2 tại Từ Liêm, Hà Nội. Đến năm 2008, Công ty TNHH Ferroli Asean chính thức được thành lập nhờ chiến lược tái cấu trúc các hạng mục đầu tư của tập đoàn Ferroli đối với thị trường Trung Quốc và Đông Nam Á. Nhà máy của Ferroli nằm tại khu công nghiệp Thạch Thất - Quốc Oai, Hà Nội với diện tích trên 10.000 m2.
Về mặt công nghệ, Ferroli Asean nhận được nhiều hỗ trợ về công nghệ, phát triển sản phẩm mới, đào tạo nhân lực từ tập đoàn. Nhờ đó, sản phẩm của công ty luôn đi tiên phong, thích ứng với nhu cầu sử dụng của người tiêu dùng.
Dây chuyền sản xuất có công nghệ kết hợp tự động cao. Hệ thống điều khiển bằng máy tính rất hiệu quả nhằm đảm bảo đạt được những tiêu chuẩn ở mức độ chất lượng cao nhất.
Đội ngũ kỹ sư, công nhân chuyên nghiệp, được đào tạo với trình độ cao, đáp ứng mọi yêu cầu sản xuất nghiêm ngặt nhất của sản phẩm.
Tuy mới gia nhập vào thị trường Việt Nam, song Ferroli đã khẳng định được vị thế của mình và trở thành một trong hai nhà sản xuất, cung cấp bình nước nóng lớn nhất tại Việt Nam.
Ferroli cũng xuất khẩu sản phẩm bình nước nóng tới nhiều nước trong khu vực như Hàn Quốc, Đài Loan, Thái Lan, Indonesia…
Sản phẩm bình nước nóng của Ferroli có chất lượng tốt, kiểu dáng đẹp, đa dạng, tiết kiệm diện tích lắp đặt, tiết kiệm điện năng nên được đông đảo người tiêu dùng lựa chọn. Hơn thế nữa, Ferroli đã khẳng định được đẳng cấp vượt trội cũng như tạo được niềm tin cho rất nhiều nhà đầu tư. Ferroli tự hào trở thành đối tác của rất nhiều dự án, công trình xây dựng lớn, các khách sạn, khu resort cao cấp, chất lượng cao có tiếng ở Việt Nam như: Crowne Plaza, The manor, The Garden mall - Hà Nội; Cao ốc Hòa Bình, Saigon Pearl- TP Hồ Chí Minh; Son Tra Resort & Spa - Đà Nẵng…